Hjælp Købskontrakt plese E-mail en eller l~
Fra : Moller

Dato : 31-07-02 16:55

Hey,
Står og skal sælge GT'eren, så er der ik en der lige kan skrive linket
til hvor den dersens Købs kontrakt til MC'er er ??? eller maile mig den
eller noget :)

Plese :)

Lars Molnit
MZ ETZ 251'er
Suzuki GT- 380 L, måske solgt , men ellers 4900Kr... til den der henter
den først :)

Fra : Jørgen Winther

Dato : 31-07-02 17:06

Hvad med den på http://www.hasselbalchs.dk ?

--
Jørgen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 31-07-02 17:11

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> skrev i en meddelelse

> "Moller" <news@molnit.com> wrote in message
skrive linket
snip

> Hvad med den på http://www.hasselbalchs.dk ?
>
> --
> Jørgen

Ellers ligger der osse en under "dokumenter" på
http://www.senior98.dk

--
Mvh - Arne Lorenzen FZS600

Fra : M Poll

Dato : 31-07-02 19:38

> [...]

> Lars Molnit
> MZ ETZ 251'er
> Suzuki GT- 380 L, måske solgt , men ellers 4900Kr... til den der

Hej Lars

Jeg har lagt en slutseddel i PDF format jeg har lavet for et stykke tid
siden.( Tak til den som jeg har "lånt" word filen af.) som du så kan udfylde
på din PC og så printe ud.

Jeg vil da gerne hente din mc hvis jeg får 4900

Med venlig hilsen
Martin Poll
www.martinpoll.dk

Fra : Moller

Dato : 01-08-02 17:14

> [...]
>
> Jeg har lagt en slutseddel i PDF format jeg har lavet for et stykke tid
> siden.( Tak til den som jeg har "lånt" word filen af.) som du så kan

Tusind tak alle sammen :) har ca. 4-5 forskellige nu :) fik detsvære
ikke den solgt i går, men så er der i dag, ellers er der en som har sagt han
fjerne den med garanti i næste uge, hvis den stadig står der :)

> Jeg vil da gerne hente din mc hvis jeg får 4900

Ups, sorry :) men for 4900 til mig, må du gerne køre den hjem :)