Club Nokia - doh - ny telefon/imei!
Fra : Flemming Joensson

Dato : 31-07-02 16:40

Jeg har glemt mit brugerid/password til club nokia - og har for nyligt
solgt den telefon jeg brugte da jeg oprettede abonnementet.

For at jeg kan få tilsendt mit brugerid/password skal jeg oplyse IMEI
nummeret som jeg ikke kan huske eller har nedskrevet længere.

Jeg kan ikke finde noget info på deres site som kan hjælpe mig med at
løse problemet.
Skal jeg virkelig til at oprette et nyt medlemsskab og så vente 4
måneder på at få et medlemskort igen?

Flemming

Fra : MaRk

Dato : 31-07-02 18:11

> Skal jeg virkelig til at oprette et nyt medlemsskab og så vente 4
> måneder på at få et medlemskort igen?

Gik der kun 4 måneder før du fik dit kort??
Jeg fik det den anden dag, og jeg oprettede mig i oktober 2001, men der er
jo lige meget nu for jeg har solgt min nokia og købt en T65 istedet...

Fra : Heidi

Dato : 31-07-02 19:24

MaRk wrote:

> Gik der kun 4 måneder før du fik dit kort??
> Jeg fik det den anden dag, og jeg oprettede mig i oktober 2001, men
> der er jo lige meget nu for jeg har solgt min nokia og købt en T65
> istedet...

Den kan jeg godt stikke - jeg oprettede mig i juni 2001 og har ikke fået et
kort endnu...

http://www.hct.hjem.wanadoo.dk

Fra : MaRk

Dato : 31-07-02 19:48

"Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Den kan jeg godt stikke - jeg oprettede mig i juni 2001 og har ikke fået
et
> kort endnu...

Man får rigtig lyst til at købe noget der, tænk på deres leverings tider

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 01-08-02 22:21

Jeg fik mit kort umildbart efter at jeg bestilte det (inden for en måned så
vidt jeg husker), men det er også efterhånde en godt stykke tid siden at jeg
oprettede mig (2 år vil jeg tro)

-----
Nikolaj Riis Josephsen

Fra : Jonny Pedersen

Dato : 01-08-02 19:31

>Men der er jo lige meget nu for jeg har solgt min nokia og købt en T65
istedet...

Tja det kan jo gå tilbage for enhver )

-J

Fra : MaRk

Dato : 01-08-02 22:09

"Jonny Pedersen" <zigzagzyv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> istedet...
> >

> Tja det kan jo gå tilbage for enhver )

Hvad mener du?

Fra : Jonny Pedersen

Dato : 01-08-02 22:29

"MaRk" <x@x.dk> skrev i en meddelelse

> "Jonny Pedersen" <zigzagzyv@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du?

Kun ren pjat,,, men jeg har nu altid været nokia mand/dreng

No hard felling's

-J

Fra : MaRk

Dato : 01-08-02 23:02

"Jonny Pedersen" <zigzagzyv@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "MaRk" <x@x.dk> skrev i en meddelelse

T65

> Kun ren pjat,,, men jeg har nu altid været nokia mand/dreng

Ok, havde 3330 før og jeg synes nu at min T65 er langt bedre.