Telmore????
Fra : Morten Baun

Dato : 31-07-02 14:19

jeg vil gerne ha abbonemt hos Telmore men

hvordan gør man det ???

Er det rigtig at man kun kan betale på deres netbanker????

Nordea og danske Bank???

jeg har jo net bank hos nr syndby bank

Hvad gør jeg

Fra : Dennis Lange

Dato : 31-07-02 14:30

Gå ind på www.telmore.dk

> Er det rigtig at man kun kan betale på deres netbanker????
> Nordea og danske Bank???

Nej

> jeg har jo net bank hos nr syndby bank
> Hvad gør jeg

Betal via dit Dankort

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Michael Jensen

Dato : 31-07-02 19:45

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej

FORKERT!!! Man kan godt bruge Nordea og BG Bank´s internetbank til
betaling hos Telmore.

Følgende står på telmore.dk
Betalingen kan foretages med Dankort, VISA, MasterCard eller med Nordea,
Danske NetBetaling / BG Bank.

Fra : Michael Jensen

Dato : 31-07-02 22:00

"Michael Jensen" <michael@FJERNDETTEfreezz.dk> skrev i en meddelelse

> FORKERT!!! Man kan godt bruge Nordea og BG Bank´s internetbank til
> betaling hos Telmore.

Hej Dennis!

Jeg beklager mit lille udbrud, var desværre så sjusket at overse det lille
"kun" i hans spørgsmål. Det må du undskylde :)

Fra : Dennis Lange

Dato : 01-08-02 15:45

Michael Jensen skrev:

> Hej Dennis!
>
> Jeg beklager mit lille udbrud, var desværre så sjusket at overse det
> lille "kun" i hans spørgsmål. Det må du undskylde :)

Det er i orden, det kan jo ske. Du er ikke den eneste kan jeg fortælle - har
fået en lignende respons på mail.

Fra : Michael Jensen

Dato : 31-07-02 19:44

Du går ind på www.telmore.dk og trykker på Tilmelding ude i siden.

> Er det rigtig at man kun kan betale på deres netbanker????
> Nordea og danske Bank???

Ja, det er helt korrekt. Følgende står på Telmores side: Betalingen kan
foretages med Dankort, VISA, MasterCard eller med Nordea, Danske NetBetaling
/ BG Bank.

> jeg har jo net bank hos nr syndby bank

Du kan oprette en konto i f.eks. BG Bank og få netbank til det, det koster
ikke noget at have kontoen, men så kan du indsætte 200kroner og så bare
bruge kontoen til at betale Telmore med.

Fra : MaRk

Dato : 31-07-02 20:02

Michael jeg tror nu at det er dig der er galt på den, man kan jo også betale
med visa dankort, så man behøver ikke at have netbank i nordea eller danske

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 31-07-02 20:24

> Michael jeg tror nu at det er dig der er galt på den, man kan jo også
> betale med visa dankort, så man behøver ikke at have netbank i nordea
> eller danske bank

Følg tråden, så ville du vide hvad de snakkede om.

Fra : MaRk

Dato : 31-07-02 22:33

"Simon Jørgensen" <mob51641@orangenet.dk> skrev i en meddelelse

> Følg tråden, så ville du vide hvad de snakkede om.

I lige måde du

Jeg postede før han rettede fejlen!
(21:01 - 22:59)

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 31-07-02 22:57

> I lige måde du

Du kunne have læst videre. Andre havde rettet fejlen for ham.

EOD!

Fra : Michael Jensen

Dato : 31-07-02 22:00

"MaRk" <x@x.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
betale
> med visa dankort, så man behøver ikke at have netbank i nordea eller

Du har ret Mark. Jeg beklager at jeg var så sjusket at jeg desværre overså
det lille "kun"