nokia håndfri
Fra : Brizz

Dato : 31-07-02 13:31

Tror det er denne gruppe jeg skal spørge i.
Er der nogen der har erfaringer med dette sæt?
http://www.thansen.dk/product.asp?c=78596171&n=282720348&pn=298704338
Der skal vel også en udvendig antenne på? er der nogen der har erfaringer
med en god antenne til dette?

Mvh brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Cassandra

Dato : 31-07-02 14:09

> Der skal vel også en udvendig antenne på?
Ja der skal en unvendig antenne på

jeg har prøvet 2 af dem fra T hansen, og begge 2 røg retur
fordi stikkene ikke passer 100% i telefonen
så jeg købte Org Nokia som passer hver gang
( ting kan godt blive for billige, specielt THansen ting )

Mvh
"C@ss"

Fra : Jesper KA

Dato : 31-07-02 14:14

Cassandra <stendrup@vip.cybercity.dk> wrote in message
> jeg har prøvet 2 af dem fra T hansen, og begge 2 røg retur
> fordi stikkene ikke passer 100% i telefonen
> så jeg købte Org Nokia som passer hver gang
> ( ting kan godt blive for billige, specielt THansen ting )

Jeg kører selv med et originalt Nokia sæt købt i tyskland
i en forretning der hedder Mediamarkt ( ved ikke om de
har et website ? ) .. gav omkring 1000 ,- for det og købte
ekstra en lille rund antenne der sættes i forruden .. i mit tilfælde
oppe i venstre hørne lige i nærheden af microfonen og det
fungerer suverænt godt. Sættet skruer ned for lyden på radioen
ved opkald .. en lille højtaler er monteret under konsolen ved rattet
.. jeg fik det hele monteret hos en auto el forretning der gjore
et fenomenalt flot arbejde.
så alt i alt med montering løb det godt op i pris men det
er tilgengæld rigtigt lækkert at det ser godt ud og bare fungerer.

Regards

Fra : Jesper KA

Dato : 31-07-02 14:15

Jesper KA <news@arning.dk> wrote in message

> Jeg kører selv med et originalt Nokia sæt købt i tyskland
> i en forretning der hedder Mediamarkt ( ved ikke om de
> har et website ? )

Kunne jo lige sågodt have tjekket det før jeg sendte
men ja det har de http://www.mediamarkt.de/

Regards