T65 eller t66
Fra : NoOne

Dato : 31-07-02 12:21

Jeg står mellem valget af en Ericsson t65 eller t66 men kan ikke
bestemme mig for hvilken... Jeg lægger stor vægt på at der kan være
mange SMS beskeder... Hvad kan i ellers anbefale?

Hlsen Vessel - med en Nokia 6210 der er i stykker... ;o(

Fra : Michael Petersen

Dato : 31-07-02 12:36

NoOne <no@one> skrev i news:bthfkukjmcdlh0btq69f4q35sbakbblv2g@4ax.com:

> Jeg står mellem valget af en Ericsson t65 eller t66 men kan ikke
> bestemme mig for hvilken... Jeg lægger stor vægt på at der kan være
> mange SMS beskeder... Hvad kan i ellers anbefale?

Hvad er dine præferencer MHT til størrelsen?
T66 er ultra lille mens T65 har en mere moderat størrelse

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Tjek mit Roskilde Festival Testforum - http://mcp.amok.dk/RF

Fra : NoOne

Dato : 31-07-02 12:46

On Wed, 31 Jul 2002 11:35:39 GMT, Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk>
wrote:

>Hvad er dine præferencer MHT til størrelsen?
>T66 er ultra lille mens T65 har en mere moderat størrelse

Det gør mig egentlig ikke så meget...

Kan man lave egen mapper til beskeder som 6210?
Er der kalender ligesom 6210?

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 31-07-02 16:18

Hej
"NoOne" <no@one> skrev i en
> Snip
> Hlsen Vessel - med en Nokia 6210 der er i stykker... ;o(

Hej, hvad skal din defekte 6210 koste og hvad er der galt med den?
Mvh
Morten

(mail gerne direkte til mig)

Fra : Azazel

Dato : 31-07-02 19:46

Den eneste forskel mellem 66 og 65 er såvidt jeg ved det manglende modem i
66 og derfor den reducerede størrelse. Ellers er de vist ens. Men kan da
være jeg husker fejl.

Fra : MaRk

Dato : 31-07-02 20:06

Så vidt jeg ved kan man ikke sætte mp3 afspiller på T66....

Jeg har for nylig købt T65 og mp3-afspiller, begge dele er jeg meget glad
for!!

Fra : Banditten

Dato : 03-08-02 23:37

Har haft en T66.... Og udover modem kan den heller ikke Synkronisere med
Outlook, så det er var der for at jeg byttede til en T65....

Så det er hvilket behov man har....

Jeppe

Fra : StefanNeess

Dato : 07-08-02 08:24

Hej jeg kan kun give dig et godt råd KØB T65 DEN ER FOR FED HAR DEN SELV
HAR ALDRIG FORTRUDT..
Ps. køb den på wanna-save.dk nok er den fed men
at give 1400 for en mobil på wanna koster den
kun 558..........

http://www.kandu.dk/