Muslimsk løbeseddel muligvis et falsum
Fra : Live4Him

Dato : 31-07-02 11:49

Muslimer anfægter Moses Hansens bevæggrunde for korstog

Muslimernes Landsorganisation i Danmark opfordrer alle muslimer og borgere
på Nørrebro til med ikke voldelige midler at markere kraftig afstandtagen
til vækkelsesprædikanten Moses Hansen, der på søndag indleder fem dages
demonstrationer vendt mod islam.

Demonstrationen finder sted på Blågårds Plads i hjertet af Nørrebro, og det
frygtes, at Moses Hansens provokerende forehavende vil udløse skarpe
reaktioner ikke mindst fra palæstinensere, fordi prædikanten efter al
sandsynlighed vil møde op indsvøbt i et israelsk flag.

Talsmanden for muslimernes Landsorganisation, imam Fatih Alev, efterlyser
imidlertid en reaktion fra de danske politikere over for Moses Hansen og
hans allierede i frimenigheden Faderhuset, hvor Moses Hansen søndag holder
gudstjeneste. Samtidig sår han tvivl om den løbeseddel, der angiveligt er
Moses Hansens bevæggrund for at indtage Nørrebro, hvor op til 600
politibetjente bliver udkommanderet i fem dage.

Løbeseddelen, der er underskrevet af TariQah - Hellig Jihad Danmark,
indeholder en opfordring til muslimerne om at rykke sammen på Nørrebro og
smide danskerne ud. Men ifølge Muslimernes Landsorganisation findes der ikke
nogen gruppe i Danmark med det navn, og løbeseddelens indhold afslører
mærkværdige selvmodsigelser og giver som helhed ikke indtryk af at være
skrevet af en muslim./ritzau/

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=1346408/

jørgen.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-07-02 12:52

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nogen gruppe i Danmark med det navn, og løbeseddelens indhold afslører
> mærkværdige selvmodsigelser og giver som helhed ikke indtryk af at være

Ja, man kan jo lige så godt tillægge "Zions Vises Protokoller" ægthed, hvis
man virkelig tror at omtalte løbeseddel er ægte...

Det er temmelig tydeligt at den er skrevet af nogle DF eller Z-medlemmer med
det formål at skabe et kunstigt "bevis" der skal legitimere deres eget
fremmedhad.

At Mogens Hansen så tydeligvis ikke har fattet en brik af begrebet
"kildekritik", men blot labber løbesedlen i sig som var det De Hellige
Skrifter, vises jo med al tydelighed af hans reaktion...

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-02 22:57

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> wrote in message
> Ja, man kan jo lige så godt tillægge "Zions Vises Protokoller" ægthed,
hvis
> man virkelig tror at omtalte løbeseddel er ægte...

Straks da Zions Vise Protokoller fremkom i 1902 gik ledende jødiske
organisationer ud til offentligheden og fastslog, at de anså det for falsum
og de tog stærkt afstand fra indhold.

Indholdet af Nørrebro-er-muslimejendom manifestet har ingen muslimleder
taget afstand fra. Hvormange har taget afstand fra Rusdie-dødsdommen udover
Naser Khader? Intet i manifestet vil den typiske muslim være uenig i.

Moses vil ikke på nogen måde "udrense bydelen for muslimer" som 11 præster
lyver om ham.

Han vil samle nogle af de 85% af danskere, der er registrerede kristne, om
en bevidstgørelse af den sikkerhedspolitiske og åndelige fare, som et
aggressivt, hastigt-voksende fremmedmindretal betyder.

Ligesom da han "hetzede mod porno og sexmesser" er han uvoldelig og gør kun
brug af ord om "Guds straf". Altså noget psykologisk og ikke-terroristisk.

Hvis muhamedanere var så ufarlige, var de velkomne.

EB kalder Moses et "fæhoved" for de er misundelig på ham, fordi han er dem
overlegen som folkeoplyser - Moses har fået muslimer og autonome til at vise
deres sande ansigt.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-08-02 01:52

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Straks da Zions Vise Protokoller fremkom i 1902 gik ledende jødiske
> organisationer ud til offentligheden og fastslog, at de anså det for

Til hvilken nytte?

Det var "bekræftelse af spamming", som jeg selv er anklaget for.

Parolen lyder: "IGNORER!"

> [...]
udover
> Naser Khader? Intet i manifestet vil den typiske muslim være uenig i.

Kender du overhovedet nogen muslimer? Jeg kender et par stykker, som jeg
diskuterer FRIT med om indvandrerproblematikken.

> Moses vil ikke på nogen måde "udrense bydelen for muslimer" som 11 præster
> lyver om ham.

Hvad vil han så?

Muhammed er jo i hans øjne "Antikrist" i modsætning til de jøder han kan
dyrke en underlig "bibelsk" holocaust-sympati på.

Hvis jeg endelig skulle tro på Jødedommen, så skulle det være repræsenteret
ved den uendeligt flotte scene i "Exodus", hvor Paul Newman erklærer:

"This ship is now under Haganah Law!"

Selvdisciplin. Og DÈN mangler israelerne idag.

> Han vil samle nogle af de 85% af danskere, der er registrerede kristne, om
> en bevidstgørelse af den sikkerhedspolitiske og åndelige fare, som et
> aggressivt, hastigt-voksende fremmedmindretal betyder.

Bo, du taler "åndelig fare"?

Ligger det dig ikke fjernt?

> Ligesom da han "hetzede mod porno og sexmesser" er han uvoldelig og gør
kun
> brug af ord om "Guds straf". Altså noget psykologisk og ikke-terroristisk.

At en mand uden nogen som helst synlig Gudsgiven legitimitet fordømmer andre
kan jeg - som kristen og netop FORDI jeg er kristen - ikke se noget smart i.

> Hvis muhamedanere var så ufarlige, var de velkomne.

Arh, de vil vel altid udgøre en "trussel" for dem, der føler sig underlegne?

Og dig til at vise dit?

Er der noget, der her er dig fremmed?

Anders Peter Johnsen

Fra : HrSvendsen

Dato : 01-08-02 02:07

Anders Peter Johnsen skrev:

> Kender du overhovedet nogen muslimer? Jeg kender et par
> stykker, som jeg diskuterer FRIT med om
> indvandrerproblematikken.

Nok ikke så "frit" som andre ville gøre.

mvh. Svendsen

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-02 09:07

> falsum
>
> Til hvilken nytte?

Hvis man tier, så samtykker man.

> Det var "bekræftelse af spamming", som jeg selv er anklaget for.
>
> Parolen lyder: "IGNORER!"

En dum parole - udover at magthavere har fordele ved at fortie og censurere.
Lad alt komme frem i lyset - lad meninger brydes - let the best man win.

> Hvad vil han så?

Når han aldrig har sagt noget der kan tolkes som at han vil udrense
muhamedanere, er det en urimelig mistanke. Er du tankelæser.? Du synes at
hylde stalinist-livssynet at " Alt skal forties, og supertankelæseren afgør,
hvem af de tiende, der er onde."

> [...]
>
> "This ship is now under Haganah Law!"
>
> Selvdisciplin. Og DÈN mangler israelerne idag.

Jeg tror at Moses-sympatier for israelere og nørrebroere er delvis påtaget,
og at han vil have medlemmer til sin sekt og han vil i TV med sit budskab.
Og det finder jeg hæderligt og prisværdigt - uanset hvad budskabet er. At
det er et budskab, som interesserer hovedparten af danske vælgere, er ikke
noget du kan kritisere ham for Politikerne ligger som de har redt.

> Bo, du taler "åndelig fare"?
>
> Ligger det dig ikke fjernt?

Åndelig fare er en skadelig metafor. Det man ikke dør af, bliver man
stærkere af - så ord er ufarlige.

> [...]
andre
> kan jeg - som kristen og netop FORDI jeg er kristen - ikke se noget smart

Selv paven har ingen Gudsgiven legitimitet.

> Arh, de vil vel altid udgøre en "trussel" for dem, der føler sig
underlegne?

Helligkrigerne opnår respekt ved at bryde vore gode tabuer mod vold. Intet
andet får nogle få danskere til at føle sig underlegne.

> vise
>
> Og dig til at vise dit?
>
> Er der noget, der her er dig fremmed?

Præciser hvad jeg ikke burde vise - hvad helst er dig fremmed. ALT BØR FREM
I LYSET.
Kan det stå debattens ildtest, kan det overbevise, på sigt.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-08-02 13:52

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> wrote in message

> Hvis man tier, så samtykker man.

Det gør man jo også tilsyneladende også, når man dementerer, for så går der
jo røg af en brand?

> En dum parole - udover at magthavere har fordele ved at fortie og
censurere.
> Lad alt komme frem i lyset - lad meninger brydes - let the best man win.

Jeg er helt sikker på at løbesedlen er et falsum og derfor er det åndssvagt
at der nu er folk, der tilsyneladende reagerer på den.

> [...]
> muhamedanere, er det en urimelig mistanke. Er du tankelæser.? Du synes at
> hylde stalinist-livssynet at " Alt skal forties, og supertankelæseren

Manden vil "Bevare Nørrebro kristent". Hvad så med de muslimer, der lever
der? Skal de fjernes eller omvendes?

> [...]
> og at han vil have medlemmer til sin sekt og han vil i TV med sit budskab.
> Og det finder jeg hæderligt og prisværdigt - uanset hvad budskabet er.

Det er ikke en skid prisværdigt at man har tænkt sig at lave anstifte
ballade ved sine verbale provokationer for at lave reklame for sig selv.

> At
> det er et budskab, som interesserer hovedparten af danske vælgere, er ikke
> noget du kan kritisere ham for Politikerne ligger som de har redt.

Jeg tror ikke der er særlig mange "danske vælgere" der støtter Mogens
Hansen.

> om

> Åndelig fare er en skadelig metafor. Det man ikke dør af, bliver man
> stærkere af - så ord er ufarlige.

Du mener jo netop selv at folk kan mene og sige hvad de lyster, men nu taler
du om "åndelig fare" som argument mod muslimer?

> ikke-terroristisk.

Fint, fint, og Hizb-ut-Tahrir bruger også kun ord?

> Selv paven har ingen Gudsgiven legitimitet.

> underlegne?
> >
> Helligkrigerne opnår respekt ved at bryde vore gode tabuer mod vold. Intet
> andet får nogle få danskere til at føle sig underlegne.

Er du een af dem?

> [...]
FREM
> I LYSET.
> Kan det stå debattens ildtest, kan det overbevise, på sigt.

Jeg forstår ganske enkelt ikke kombinationen mellem din Nietzsche-beudnring
og så din holdning til muslimer, der bestemt ikke virker
Nietzscheinspireret...

Anders Peter Johnsen

Fra : Henton

Dato : 01-08-02 08:53

> Ligesom da han "hetzede mod porno og sexmesser" er han uvoldelig og gør
kun
> brug af ord om "Guds straf". Altså noget psykologisk og ikke-terroristisk.

er du blind-Moses Hansen er opfordrende til vold ved sin væremåde, se dog på
hans måde at tale på, der er da noget Hitler over, det må du da være den
nærmeste til at genkende.Hvorfor tror du politiet stiller med så mange mand,
fordi de ved at i personer som Moses er voldsbefordrende. Og så er manden
jo brystfikseret, se på hans øjne når han står foran pornomesserne.

> [...]
> overlegen som folkeoplyser - Moses har fået muslimer og autonome til at

er det her du vil have os til at strække armen.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-02 09:15

"Henton" <Henton@post.dk> wrote in message
> kun
ikke-terroristisk.

> er du blind-Moses Hansen er opfordrende til vold ved sin væremåde,

Og hvis jeg går smagløst klædt, så opfordrer jeg dig til at give mig en
lussing....

> [...]
> fordi de ved at i personer som Moses er voldsbefordrende. Og så er manden
> jo brystfikseret, se på hans øjne når han står foran pornomesserne.

Da Moses på Israels plads fik muslimer til at sammenkalde 100 mand af deres
angrebshær, kidnappede politiet Moses - tvang ham på politistationen selvom
han havde tilladelse til at demonstrere.

Så nu har de 600 mand parat - og der bliver næppe meget muslimautonom
modspil til ham.
Klogt siger han "send regningen til Islam"
Dejligt at han som jeg ikke glor på pigers øjne, når de åbenbarer
underskønne bjerglandskaber tyve centimeter længere nede .

> vise
>
> er det her du vil have os til at strække armen.

Nazismen døde i 1945. Henning Nordbrandt der har levet årtier i Tyrkiet,
skriver dog grundigt om at "muslimernes og fortids-naziernes massepsykose er
helt det samme".

Fra : Henton

Dato : 01-08-02 09:49

> "Henton" <Henton@post.dk> wrote in message

OK- godt ord igen

> [...]
> angrebshær, kidnappede politiet Moses - tvang ham på politistationen
selvom
> han havde tilladelse til at demonstrere.

Hvad er det igrunden han vil, demonstrere ? korstog? Missionere ?
Han er lidt smart, lidt af en reklammand. Havde han nu stillet sig op på et
gadehjørne for at udbrede kristendommen, det i sig selv havde vel været et
godt formål. Vi kan vel være enige om at dette ikke ville vække til vold.
Nu er manden smart, kalder det en demonstration, endda grundlovssikret..Frem
med korset halleluja, indhyllet idet Israelske flag , det er jo ligesom at
holde en rød klud foran en tyr, resultatet er oplagt. Men han er på lovlig
grund, uanset hvad. Politibeskyttelse, det koster i tusinde af kr, som vel
kunne bruges til noget bedre, jeg er ihvertfald sikker på mange præste kunne
finde bedre formål. Nogen gange er vi lidt tossedumme herhjemme.
Jeg vil gerne tilstå jeg er ikke et specielt godt meneske, jeg kunne godt
unde Moses et par flade, du ved, ikke noget alvorligt, men han måtte godt
kunne mærke det....et par dage

Fra : arc@na

Dato : 01-08-02 09:54

"Henton" <Henton@post.dk> wrote in news:aiasil$m7h$1@news.cybercity.dk:

> Frem
> med korset halleluja, indhyllet idet Israelske flag , det er jo
> ligesom at holde en rød klud foran en tyr, resultatet er oplagt.

Frem med raid-huerne, de røde faner og molotov-cocktails'ene. Det er jo
meget bedre, ikke sandt? Og så i globaliseringens hellige navn smadre et
par McDonalds og 7-11-butikker, fordi man ikke kan få smøger på klods?

arc@na

Fra : Henton

Dato : 01-08-02 10:04

"arc@na" <boss@nsa.gov> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget bedre, ikke sandt? Og så i globaliseringens hellige navn smadre et
> par McDonalds og 7-11-butikker, fordi man ikke kan få smøger på klods?

gamle vrøvlehoved

Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-08-02 10:14

"arc@na" wrote:

> Frem med raid-huerne, de røde faner og molotov-cocktails'ene. Det er jo
> meget bedre, ikke sandt? Og så i globaliseringens hellige navn smadre et
> par McDonalds og 7-11-butikker, fordi man ikke kan få smøger på klods?

*host* anti-globaliseringen

Fra : arc@na

Dato : 01-08-02 11:41

Robert Eriksen <roe@adr.dk> wrote in news:3D48FBE0.A97F365B@adr.dk:

> *host* anti-globaliseringen

For mig at se er det blandt andet "anti-globalisterne" som er helt syge
med at globalisere os med muhamedanere.

arc@na

Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-08-02 12:11

"arc@na" wrote:

> For mig at se er det blandt andet "anti-globalisterne" som er helt syge
> med at globalisere os med muhamedanere.

Så er jeg ikke helt med mere.
McDonalds bliver jævnligt smadret fordi det symbolisere alt hvad der er
ondt i de autonomes verden (altså USA og globalisering).

McD har svjv ikke specielt meget med muhamedanere og/eller indvandring at
gøre.

/Robert

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 01-08-02 09:12

On Thu, 1 Aug 2002 09:52:30 +0200, "Henton" <Henton@post.dk> wrote:

> [...]
>hans måde at tale på, der er da noget Hitler over, det må du da være den

Hitler havde da ikke noget imod Islam, og han var ikke særlig glad for
kristendommen. Hvorfor bringe denne historiske og irrelevante person
ind i diskussionenen?