Knuste muslingeskaller
Fra : ....

Dato : 31-07-02 11:29

Jeg har hørt lidt om at man forholdsvis billigt kan få fat i knuste
muslingeskaller, men kan ikke finde nogen der kan leverer...

De skulle være gode som belægning i gårdsplads og indkørsel, og det er netop
også det jeg vil bruge dem til, men jeg kan altså ikke finde dem. Det er en
rimeligt stor mængde jeg skal bruge, ( + 50 kubikmeter ) Så det er mere end
"posestørrelse" jeg ønsker hjælp til. Det skal helst være på sydsjælland /
sydhavsøerne.
Er der nogen der har et link, eller anden information der hjælper mig
videre.

Mvh
Thomas

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 31-07-02 17:51

"...." <nykoebingvej@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sydhavsøerne.
> Er der nogen der har et link, eller anden information der hjælper mig

Prøv muslingefabrikkerne. Indtil de lukkede på Rømø var det meget anvendt
(og gratis) til indkørsler.

mvh

Stig Bang-Mortensen

Fra : Marianne

Dato : 31-07-02 20:10

"...." <nykoebingvej@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg har hørt lidt om at man forholdsvis billigt kan få fat i knuste
> muslingeskaller, men kan ikke finde nogen der kan leverer...

Jeg har lige været på ferie på Fanø, og der var det i hvert fald meget
brugt.

Jeg ville i dit sted nok forsøge at ringe til et relevant firma derovre
eller i Esbjerg og høre, om de kan give et tip

mvh
Marianne