problemer med N6210.
Fra : Meanmachine

Dato : 31-07-02 10:21

Jeg har lige anskaffet mig en N6210 mere. Der er det problem at hvis et
sim-kort fra Teledanmark, Telia og Sonofon sætte i, er der ingen signal på
telefonen, men hvis et kort fra Telmore sættes i virker det fint, der er
fuldt signal. Kortene virker fint i andre telefoner. Jeg bruger software
version 05.56. Håber nogen kan hjælpe.

Fra : StefanNeess

Dato : 07-08-02 08:24

"Meanmachine" skrev d. 31-07-02 10:21 dette indlæg :
> [...]
software
> version 05.56. Håber nogen kan hjælpe.
>
> Det problem har jeg også haft jeg kender ikke nogen der har
et svar på det spørgsmål mit råd er brug Telmore..

http://www.kandu.dk/