S: F.T. Springerspanielhvalpe
Fra : Helle Thinghuus

Dato : 31-07-02 08:54

Fremragende familiehunde efter bedste engelske jagt- og markprøvelinier. Med
DJR-stambog. Salgsklare 19/8-2002.

Venlig hilsen
Hans E. Jensen
Tlf. 97 21 70 77 / 40 83 58 85.
Herning

Fra : Martin_P

Dato : 31-07-02 09:27

On Wed, 31 Jul 2002 09:54:09 +0200, "Helle Thinghuus"
<thinghuusjensen@get2net.dk> wrote:

>Fremragende familiehunde efter bedste engelske jagt- og markprøvelinier. Med
> [...]
Hvad koster de? ellers gider jeg ikke bruge telefonregning

MP

Fra : Allan Vester

Dato : 31-07-02 19:08

"Martin_P" <mp@XXXalkaline-batteries.dk> skrev i en meddelelse
..

> Hvad koster de? ellers gider jeg ikke bruge telefonregning
>
> MP

Kan man undgå at betale sin telefonregning !!!
såfremt man ikke kan få oplyst nogle hunde priser ?
eller er det sommer varmen der har ramt dig. )

Allan

Fra : Helle Thinghuus

Dato : 01-08-02 20:49

Hej Martin

Selvom jeg lige nu synes, at det var da en pudsig meddelelse, vil jeg
alligevel gerne svare dig seriøst.

Hundene er af prima afstamning, og jeg tager kr. 4.500 for hanner og kr.
5.000 for tæverne.

Såfremt dette ikke afskrækker dig, er du velkommen til at kontakte mig.

Venlig hilsen
Hans E. Jensen