Mad sent
Fra : Michael

Dato : 31-07-02 00:10

Hej

Jeg blir tit sulten inden jeg skal i seng, eller bare om aftenen et par
timer efter aftensmad.
Jeg ahr overvejet lidt hvad jeg kan spise. Jeg spiser nogen gange lidt
yogurt. Eller et par riskiks.

Hvad er bedst at spise??
Det skal bare være en lille ting. Er riskiks en dårlig idé?

Mvh
Michael

--
|---------------------------------------------------------------------|
There are three types of people in this world:

Fra : Tina Nilsson

Dato : 31-07-02 19:31

Hej Michael,

Det er altid dårligt at spise efter kl. 20.00. Enten får du ikke nok til
aften eller også må du prøve i en periode at gå sulten i seng, vel at mærke
hvis du ønsker at tabe dig.

Hvis det ikke dur, så prøv med noget frugt, så holder du da det sunde....

Hilsen Tina

Fra : eivind-a

Dato : 04-08-02 14:31

Prøv et grovt knækkebrød (f.eks Wasa Sport) med syltetøj el. lign. Det
mætter godt uden at fede.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 15-08-02 11:58

In article <3d471c09$0$1263$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Michael claimed the following:
> Hvad er bedst at spise??
> Det skal bare være en lille ting. Er riskiks en dårlig idé?

En pære, eller en banan, hvis du er meget sulten.

--
Anders Vind Ebbesen
"Any doctrine that weakens personal responsibility for judgement and for action