Forgaffel
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 31-07-02 00:14

Hey..
Hvis forgaflen mister pusten... (Går i bund og bliver siddende!) -Jeg går ud
fra at det er stort set samme system på de fleste maskiner... -Er de så til
at redde eller skal der en ny til?

Håber at der er nogen der kan hjælpe!

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 31-07-02 10:42

> Hvis forgaflen mister pusten... (Går i bund og bliver siddende!). -Er de
så til
> at redde eller skal der en ny til?

Man kan skifte olie og fjeder. Er den slidt skifter man også
teflon-glideringe og pakdåse.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Torben

Dato : 01-08-02 05:21

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ud
> fra at det er stort set samme system på de fleste maskiner... -Er de så

Hej Oliver.
Kig lige under diskussionen, der hedder "fjederspænding", der er startet
30/7-02
Torben