"orm i træ"
Fra : Maeng / Tjornehoj

Dato : 30-07-02 23:30

Jeg har fundet orm i nogle gamle bocciokugler, der har været opbevaret i min
stue. I samme stue findes en del andet arvegods - af både eg og mahogni....

Hvordan forebygger jeg gnaskning i disse smukke stykker træ? Og er det ok at
jeg har givet kuglerne en gang petrolium (udendørs) - Hvad er efter
behandlingen?

mvh
Gitte Tj.

Fra : henole

Dato : 16-08-02 06:53

"Maeng / Tjornehoj" skrev d. 30-07-02 23:30 dette indlæg :
> [...]
ok at
> jeg har givet kuglerne en gang petrolium (udendørs) - Hvad er efter

det er iorden med petroleum,eller brug gori 22/7 tror jeg nok det
hedder,brug en engangs injektionssprøjte og sprøjt ind i hullerne,ingen
efterbehandling
hej
mvh
henning