gamelt stel / ny motor?
Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 30-07-02 23:20

hej
jeg fik lige en lille ide for 2 uger siden.
den gik ud på at købe en gammel mc evt. uden motor.
og så ellers få svejset og bikset så der blev plads til en større,
kraftiger og nyere motor i.
men men skal dyret ikk synes som standard?
og bare det at få den syns-klar er sku nok en større omgang.
med et gammelt lig!
jeg har lige set en gammel en, stå på "min" p-plads, uden motor
der bemærkede jeg også lige at bagsvingeren lignede noget
fra en knallert! kan det blive et stort problem hvis stellet
er underdimesioneret?
mvh
bo

www.skakmat.webbyen.dk