2-takt værksted i S-Jylland
Fra : Jørgen Winther

Dato : 30-07-02 23:03

Kender nogen mon et værksted i Sønderjylland eller omegn, der kan reparere
på min gamle Maico 2-takter?

Udover, at det kan være svært at skaffe reservedele til sådan en størrelse,
så har jeg også mødt en vis modvilje, hvor jeg har spurgt - "2-taktere er
ikke nemme at justere på" og "Maico har vi aldrig hørt om" var blandt
kommentarerne, hvorefter de adspurgte så svarede klart nej på, om de kunne
reparere på sådan en.

Det aktuelle problem burde være meget simpelt, da der er en mislyd i
koblingen, som sikkert kan løses ved at skifte den ud (og måske mindre er
nok). Men hvem kan gøre det? Og hvem kan løse diverse store og små
problemer, foruden almindelige service-ting, der måtte komme fremover?

--
Jørgen
bl.a. Maico MD 250 '75 (luftkølet)

Fra : RpR

Dato : 31-07-02 12:43

> Kender nogen mon et værksted i Sønderjylland eller omegn, der kan reparere
> på min gamle Maico 2-takter?

Jeg vil TRO Kaj's MC i Sønderborg ville være villige til at se på den. Jeg
har efterhånden set mange underlige modeller stå i værkstedet, så det er
ikke umuligt.

www.kajsmc.dk ring til dem og se hvad der sker.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Jørgen Winther

Dato : 31-07-02 14:12

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message

> [...]
> har efterhånden set mange underlige modeller stå i værkstedet, så det er

Tak for tippet - linket virker ikke helt godt, men jeg prøver at finde Kaj
på anden vis.

--
Jørgen

Fra : RpR