Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Links til tyske online-butikker
Fra : Lars Andersen

Dato : 30-07-02 22:07

Det nævnes jævnligt her i NG at der er gode penge at spare ved at købe
online i Tyskland. Det vi jeg gerne 'forske' lidt i, da jeg er varm
på et Olympus C220.
Kan NG's læsere hjælpe med nogle links til vel-renommérede
forhandlere. På forhånd mange tak.

v.h. Lars A.

Fra : Ghetto Svend

Dato : 31-07-02 00:02

"Lars Andersen" <la@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på et Olympus C220.
> Kan NG's læsere hjælpe med nogle links til vel-renommérede

Prøv at 'forske' lidt i de tidligere indlæg.

Ghetto Svend

Fra : Klaus Bjarner

Dato : 31-07-02 06:28

Lars Andersen <la@mail.tele.dk> wrote in news:3d46ffe7$0$17780
> [...]

> på et Olympus C220.
> Kan NG's læsere hjælpe med nogle links til vel-renommérede

Jeg bruger selv Technic Direct som jeg synes er specielt god på SLR.

http://www.technikdirekt.de/

Hilsen
Klaus

Fra : Claus Frølund

Dato : 31-07-02 08:27

Prøv www.internet-foto.de
De er meget billige, men hvordan de er at handle med, ved jeg ikke.

Claus Frølund

Fra : Finn I

Dato : 31-07-02 21:22

Lars Andersen <la@mail.tele.dk> wrote:
> Det nævnes jævnligt her i NG at der er gode penge at spare ved at købe
> online i Tyskland. Det vi jeg gerne 'forske' lidt i, da jeg er varm
> på et Olympus C220.
Jeg har i lørdags lige modtaget en C-220z fra England. Det var den specielle
Luxury pakke fra Olympus med et ekstra 64mb kort, original taske og 4
NiMh-batterier med oplader. Jeg gav i alt 230£ (ca 2700,-) incl fragt.
Men vær forberedt på at kameraet kan være svær at få fat i. Olympus kan
simpelt hen ikke levere nok.
I Tyskland kan den i mange fotobutikker fåes til 299? (men kun meget få har
den hjemme).

mvh
Finn Ingvertsen

Fra : Finn I

Dato : 01-08-02 18:40

Finn I <f12@minemail.dk> wrote:
> I Tyskland kan den i mange fotobutikker fåes til 299? (men kun meget
> få har den hjemme).
De 299 er selvfølgelig Euro (Man kan åbenbart ikke sende eurotegnet i mail)

Mvh
'Finn

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-08-02 18:44

"Finn I" <f12@minemail.dk> skrev:

>(Man kan åbenbart ikke sende eurotegnet i mail)

¤
mon ikke det går med ISO-8859-15?

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : Finn I

Dato : 01-08-02 19:13

Peter Loumann <peloda@tiscali.dk> wrote:

> ¤
> mon ikke det går med ISO-8859-15?
Hvordan gør man det?

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-08-02 19:36

"Finn I" <f12@minemail.dk> skrev:

>Hvordan gør man det?

Jeg kender ikke Outlook Express særlig godt. Prøv at spørge i

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : TC

Dato : 04-08-02 14:32

Hej..Har du et link til den engelske forhandler du handlede ved??
Vil meget gerne have det...
Venligst Tonny

Fra : Finn I

Dato : 07-08-02 23:07

TC <claren@email.dk> wrote:
> Hej..Har du et link til den engelske forhandler du handlede ved??
> Vil meget gerne have det...
Jeps det er her
http://www.1stcameras.com