Er der ændret i hjælpefunktionen mellem VB~
Fra : Alcor

Dato : 16-02-01 10:27

Jeg har før brugt VB5 der kunne man ved at trykke F1 få en hjælpe funktion
frem om f.eks en kommando med en beskrivelse af syntaks og et eksempel hvor
den var brugt.

Det kan jeg ikke med VB6, jeg får istedet en fejl meddelese om noget med
Msdn ???

Er der ingen hjælpe funktion i VB6 ????

Alcor

Fra : Rasmussen Peter

Dato : 16-02-01 11:09

Du skal installere MSDN, den fylder 2 hele cder, og jeg ved ikke helt om den
altid følger med et VB60 set, men nogen siger at en VB60 fylder 5 cd er og
herudaf er 2 MSDN.

"Så begynd bar at komprimere harddisk du gamle"

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-02-01 10:15

"Rasmussen Peter" <kfpera@vestamt.dk> wrote in message
> [...]
den
> altid følger med et VB60 set, men nogen siger at en VB60 fylder 5 cd er og

MSDN følger med i enkelt kopi til VB 6.0

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Alcor

Dato : 19-02-01 14:55

"Rasmussen Peter" <kfpera@vestamt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> altid følger med et VB60 set, men nogen siger at en VB60 fylder 5 cd er og

hmmm, jeg har ikke MSDN Hvor kan den købes(butik/netsted) og hvad koster den
ca. der er forskellige versioner eller kan er det bare en ting ???

Alcor

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-02-01 15:38

> [...]
den
> ca. der er forskellige versioner eller kan er det bare en ting ???

Da jeg går udfra at det er registreret version du, har gætter jeg på at det
er en Select version, eller?
Hvis det er Select så få fat i MSDN cd'erne samme sted som du har fået
programmet

Der følger *altid* MSDN med VB6/VS6 når man køber denne pakke - svjv

mvh/Peter Lykkegaard