Uddannelsen til Psykolog
Fra : PES

Dato : 30-07-02 20:59

Hej

Jeg overvejer at læse psykologi på universitet. Jeg kunne godt tænke mig at
vide, hvor meget tid man ca. skal regne med at bruge derhjemme om ugen? Jeg
har desværre ikke den fjerneste anelse om, hvor mange timer man skal bruge
30, 40, 50, 60 eller?

Håber i kan svare på det!

Mvh

PES

Fra : Helle Nielsen

Dato : 30-07-02 23:32

"PES" <pes@net.dialog.dk> wrote in message
> [...]
Jeg
> har desværre ikke den fjerneste anelse om, hvor mange timer man skal bruge

Ja tak, det ville være meget fint hvis nogen kunne svare da jeg selv også
gerne vil læse psykologi på universitetet og heller ikke ved det fjerneste
om hvad det kræver af hjemmearbejde og hvor mange timer om ugen man er på
universitetet.

/Helle

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 09-08-02 12:22

On 31.07.2002 0:32, in article
3d471400$0$1565$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Helle Nielsen"
<helle@jirty.dk> wrote:

> [...]
> om hvad det kræver af hjemmearbejde og hvor mange timer om ugen man er på

Start med at kontakte IVU-C eller studievejledningen på det universitet du
påregner at læse på - det er da et oplagt sted at starte.

fx: http://www.psy.au.dk/general/stuvej.htm

/kristian