Havetraktor - Guturod
Fra : Christina K

Dato : 30-07-02 21:12

Hejsa

Jeg har brug for noget hjælp. Min kæreste har fået en ca. 25 år gammel
havetraktor af mærket Guturod (1050), som efter sigende skulle være
tysk. Er der nogen der kender til mærket? Er der nogen der ved hvor man
kan få reservedele, farvekoder o.s.v.? En søgning på nettet har ikke
givet resultat og det undrer mig lidt?

Nå, ethvert hint eller link vil være kærkommet!

Sommerhilsen
Christina

Fra : Jens B. Pedersen

Dato : 30-07-02 23:47

On Tue, 30 Jul 2002 22:11:36 +0200, "Christina K"
<christinakfjerndette@adr.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg har brug for noget hjælp. Min kæreste har fået en ca. 25 år gammel
>havetraktor af mærket Guturod (1050), som efter sigende skulle være

Den hedder GUTBROD.

>Nå, ethvert hint eller link vil være kærkommet!

Søg evt på google efter "gutbrod 1050"

--
Jens Borchert Pedersen
Klarkærgaard , Stavnsagergyden 17 , 5550 Langeskov

try E-shopping at my place: http://www.imart.com/ACNmall/JensBP
læs om at tjene penge på Http://www.acninc.com

Fra : Christina K

Dato : 31-07-02 09:19

Jens B. Pedersen <jbp@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d471684.41158666@news.tele.dk...

> Den hedder GUTBROD.

Hej Jens

Okay tak skal du have, jeg synes nok at det var et mærkeligt u, men det
er altså tu = b. Så vil jeg igang med at søge på det!

Mvh Christina

Fra : Michael Petersen

Dato : 31-07-02 18:26

Christina K skrev i meddelelsen
<3d479c00$0$663$d40e179e@nntp04.dk.telia.net>...

>Hej Jens
>
>Okay tak skal du have, jeg synes nok at det var et mærkeligt u, men det
>er altså tu = b. Så vil jeg igang med at søge på det!

nej det er u = b

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post

Fra : Christina K

Dato : 01-08-02 09:22

Michael Petersen <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i
en nyhedsmeddelelse:3d481df8$0$73479$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> nej det er u = b

Ja, jeg så det godt bagefter, jeg aner ikke hvad jeg har tænkt på *GG*

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 31-07-02 22:07

Herning Traktor og Fejemaskine fabrik
Virkelyst 66
7400 Herning

Havde tidligere importen af det mærke, og reparerer stadig på dem

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Christina K

Dato : 01-08-02 09:24

Peter K. Nielsen <peter-n@post4.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d48515d$0$73544$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Virkelyst 66
> 7400 Herning
>
> Havde tidligere importen af det mærke, og reparerer stadig på dem

Hej Peter

Ja, dem har vi fundet frem til og snakket med. De kan godt skaffe
reservedele, så det er dejligt!

Mvh Christina

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 01-08-02 17:42

> Hej Peter
>
> Ja, dem har vi fundet frem til og snakket med. De kan godt skaffe
> reservedele, så det er dejligt!

Hvis du snakker med dem igen, så kan du jo hilse værkføreren han hedder
Troels) fra mig og sige at i skal have det billigt

Peter

Fra : Christina K

Dato : 01-08-02 22:14

Peter K. Nielsen <peter-n@post4.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d4964a2$0$73507$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hvis du snakker med dem igen, så kan du jo hilse værkføreren han
hedder
> Troels) fra mig og sige at i skal have det billigt
>
> Peter

Hej Peter

Jamen, det lyder jo godt, vi jyder kan jo godt lide at prutte om prisen.
Vi har snakket med en fra lageret i dag og han sender en 50 siders
reservedelsliste til os. Så indtil videre har de været meget flinke *ss*

Mvh Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 01-08-02 22:34

> [...]
> Vi har snakket med en fra lageret i dag og han sender en 50 siders
> reservedelsliste til os. Så indtil videre har de været meget flinke *ss*

Det har været Lars, han er ikke sådan at prutte *GG*