Hvorfor er det lige at jeg kun kan få adga~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 30-07-02 20:59

iCab 2.8
Internet Explorer 5.1.3
Mozilla 1.1a
Netscape 6.2
Opera 5

virker alle ikke.....

Testet i OS 9.1 US

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Karl Antz

Dato : 30-07-02 21:27

> iCab 2.8
> Internet Explorer 5.1.3
> Mozilla 1.1a
> Netscape 6.2
> Opera 5
>
> virker alle ikke.....
>
> Testet i OS 9.1 US

Prøv i IE at reloade siden når den er færdig med at loade.

Hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 30-07-02 21:36

Karl Antz <karlantz@isa.dknet.dk> wrote:

> Prøv i IE at reloade siden når den er færdig med at loade.

Jeg kan godt indtaste mit personnummer og nøglekortsnummer, men derefter
får jeg bare en hvid side der hvor jeg skal taste et nøglenummer samt
min kode.

Det hjælper ikke at reloade.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Lone Koefoed

Dato : 30-07-02 23:36

In article <1fg5o1i.1vlvwa5xwygoN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Jeg kan godt indtaste mit personnummer og nøglekortsnummer, men derefter
> får jeg bare en hvid side der hvor jeg skal taste et nøglenummer samt
> min kode.
>
> Det hjælper ikke at reloade.

vær lynsnar til at huske den kodeplacering, der står i ca 2 sekunder og
hvis kode, du skal indtaste. Efter få sekunder bliver siden hvid. Du
klikker udenfor browseren (altså fx på finderen), så klikker du på
browservinduet igen og felterne (men ikke teksten) bliver synlige. Gæt
dig frem til, hvor 'ok' knappen er (man kan se den er der, når musen er
over stedet, men husk, at slet-knappen er den til højre). Så kommer du
videre til oversigten og alt fungerer fint.
Sådan fungerer det hos mig i Explorer.
Det lyder svært, men det er det egentlig ikke.
Det er tilgengæld mærkeligt og besværligt, men man vænner sig.

--
Lone

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 31-07-02 08:48

Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> vær lynsnar til at huske den kodeplacering, der står i ca 2 sekunder og
> hvis kode, du skal indtaste. Efter få sekunder bliver siden hvid.

Nej siden er hvid hele tiden.

> [...]
> over stedet, men husk, at slet-knappen er den til højre). Så kommer du
> videre til oversigten og alt fungerer fint.

Ærlig talt og ikke for at fornærme nogen, så er det sgu da totalt bøvet
at skulle holde 16 genvejstaster nede, slå en prut i 6 tonearter samt
nynne de første strofer fra Valkyrien samtidigt for at kunne komme ind i
sin netbank ?!

> Det lyder svært, men det er det egentlig ikke.

Yeah right ?!

> Det er tilgengæld mærkeligt og besværligt, men man vænner sig.

Det gør man sikkert.

By the way hvorfor bruger du ikke bare en Netscape 4.79 - den virker
uden bøvl ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Lone Koefoed

Dato : 31-07-02 16:51

In article <1fg6ip0.lsh1vstzj6yoN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Nej siden er hvid hele tiden.
hmm, æv.

> [...]
> at skulle holde 16 genvejstaster nede, slå en prut i 6 tonearter samt
> nynne de første strofer fra Valkyrien samtidigt for at kunne komme ind i

ja, men det er jo ikke mig, der har opfundet det og jeg har skam brokket
mig på rette sted. Lige nu lever jeg med det som det er, for det virker,
og jeg vil engang imellem gerne fidle med mine (manglende) finanser.

> Yeah right ?!

altså svært er det ikke. jeg kan godt huske et tal i 3 sekunder.
Det kan godt være, at det er bøvlet og irriterende, men det er ikke
svært.

> By the way hvorfor bruger du ikke bare en Netscape 4.79 - den virker
> uden bøvl ?

fordi jeg ikke gider installere den på min classic-mode når nu explorer
er der. Det tager tid og jeg bruger kun classic til netbank og lige nu
kan det ikke svare sig for mig at bruge tid på at installere. Jyske bank
påstår jo de kommer med en anden udgave om et par måneder.
Hvis det har nogen relevans kan jeg sige, at jeg ellers ikke bruger
explorer til andet end www.dgs.dk, fordi der virker min Opera ikke og
jeg har ikke vænnet mig til Omniweb endnu.

--
Lone

Fra : Thorkil Olesen

Dato : 31-07-02 22:58

> [...]

> over stedet, men husk, at slet-knappen er den til højre). Så kommer du
> videre til oversigten og alt fungerer fint.

Jeg synes, det er lettere at trykke en gang på slet-knappen, for så
kommer hele teksten frem igen. Som Lone skriver kan man se omridset af
knapperne, når man bevæger musen. Slet-knappen er den store.

Jeg er enig med Jesper i, at det ikke er acceptabelt, men jeg satser
med, at Jyske Bank kommer med en OS X-løsning i løbet af august, som de
har lovet.

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Fra : Lone Koefoed

Dato : 01-08-02 00:35

In article
<1fg7m8y.amv46kyr8hscN%thorkil.remove.this.spam-block@pip.dknet.dk>,
thorkil.remove.this.spam-block@pip.dknet.dk (Thorkil Olesen) wrote:

> Jeg synes, det er lettere at trykke en gang på slet-knappen, for så
> kommer hele teksten frem igen.

se, det er et trick, jeg bliver nødt til at afprøve. Det er da en nem
løsning, når nu netbanken er tåbelig i forvejen.
Glæder mig meget til deres nye version. Kender heldigvis nogen, der
arbejder i Jyske Banks den-afdeling-det-nu-måtte-være, som jeg kan
brokke mig uofficielt til, hvis nu den nye udgave heller ikke er super.

--
Lone

Fra : thomas tomcat

Dato : 01-08-02 14:14

in article karotte-B04B32.01344001082002@nntp03.dk.telia.net, Lone Koefoed
at karotte@mac.com wrote on 01/08/02 1:34:

> Kender heldigvis nogen, der
> arbejder i Jyske Banks den-afdeling-det-nu-måtte-være, som jeg kan
> brokke mig uofficielt til, hvis nu den nye udgave heller ikke er super.

osse fra mig! Brok dig osse fra mig!

Fra : thomas tomcat

Dato : 31-07-02 11:11

in article 1fg5nnr.izkly91cg9c1sN%karlantz@isa.dknet.dk, Karl Antz at
karlantz@isa.dknet.dk wrote on 30/07/02 22:26:

> Hilsen ka'l

Hey ka'l.

- Var det ik dig, der engang lavede et hæfte med en masse om Mac -- opdagede
lige dit navn på en gammel fotokopi af en side med tastaturgenveje.

Det var det _eneste_ hæfte til Mac (mod 20-30 stykker til pc) jeg fandt på
Odense Biblo. Respekt.

/thomas

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 31-07-02 11:21

thomas tomcat <tomcat@pc.dk> wrote:

> [...]
> lige dit navn på en gammel fotokopi af en side med tastaturgenveje.
>
> Det var det _eneste_ hæfte til Mac (mod 20-30 stykker til pc) jeg fandt på

Karl er vores tyske guru fra Amager.

Også respekt herfra.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Karl Antz

Dato : 31-07-02 14:37

> Karl er vores tyske guru fra Amager.
>
> Også respekt herfra.

takker ærebødigst

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 31-07-02 05:48

> iCab 2.8
> Internet Explorer 5.1.3
> Mozilla 1.1a
> Netscape 6.2
> Opera 5
>
> virker alle ikke.....
>
> Testet i OS 9.1 US

For et par måneder siden (jeg tror det var i maj), kom jeg ved flere
forsøg frem til at det virkede med IE 5.0, men ikke med 5.1.4
Så prøv at nedgradere din Internet Explorer - du kan godt have både en
5.0 og 5.1.x version liggende uden at de giver problemer.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 31-07-02 08:40

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> [...]
> Så prøv at nedgradere din Internet Explorer - du kan godt have både en
> 5.0 og 5.1.x version liggende uden at de giver problemer.

Nu var jeg mere ude efter den tekniske forklaring på hvorfor det ikke
virker med nogle browsere. Hvad er det præcist der er så anderledes i IE
5.1.3 og IE 5.0 ? Hvad er det de har gjort dårligere i den nyere version
siden det åbenbart ikke virker med den ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/