Peugeot skjole
Fra : FBB

Dato : 30-07-02 20:28

Hej, jeg har tænk mig at køre en peugeot speedfight2 AC(30km/t.) Men da jeg
godt vil ha nogle andre skjole på end den fås med ( gul og sølv).

En der har en link til hvor man kan løbe nogle nye?

--
Hilsen Frederik B-B

Fra : Hekto

Dato : 31-07-02 07:20

In article <YLB19.29958$3k2.637125@news010.worldonline.dk>,
fbb@frederikbb.dk says...
> [...]
> godt vil ha nogle andre skjole på end den fås med ( gul og sølv).
>
> En der har en link til hvor man kan løbe nogle nye?

Ja!

www.peugeot.dk
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : FBB

Dato : 31-07-02 18:05

Inde på Peugeot site kan jeg ikke finde noget med skjole!!

Fra : Hekto

Dato : 31-07-02 18:24

In article <3d4818b7$0$170$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
fbb@frederikbb.dk says...
> Inde på Peugeot site kan jeg ikke finde noget med skjole!!

Nej selvfølgelig ikke, for du skal finde en forhandler = en Peugeot
bilforhandler!
Og så skal du gå derned og bestille dem i den farve du vil have, og så
lægge ca. 350,- pr. stk. plastik.

Umiddelbart lyder det ret gakket!

--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : FBB

Dato : 31-07-02 18:50

350 pr stk er squ lidt dyrt, men hvis jeg bare skal ned til min forhandler
tag jeg bare der hvor jeg køber den /knallerten!! Tak for hjælpen!