Jeg opgiver GTA3
Fra : Mythos

Dato : 30-07-02 20:01

Hej

Nu gider jeg ikke mere GTA3, jeg har forsøgt i jeg ved ikke hvor lang tid at
komme gennem dette race der er på første bane. Jeg har gennemført spillet,
men ikke alle disse ekstra missioner, det er så den jeg er i gang med nu.
Jeg har kørt dette race 2 gange før, og vundet, men denne 3 gang, der er det
UMULIGT. Jeg har hentet biler fra de andre øer, jeg har snydt og bedraget,
men lige fedt hjælper det. Hvis jeg ligger som nr. 1, så er det lige så
sikkert som ammen i kirken at jeg IKKE overlever runden, er jeg nr. 2, så
kan jeg være heldig at komme i gennem, som nr. 3 og 4, så kommer jeg
igennem, men hvad hjælper det, når det kun er første pladsen der tæller.

Kim Larsen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 30-07-02 20:07

Mythos skrev:

> Jeg har hentet biler fra de andre øer, jeg har snydt og
> bedraget, men lige fedt hjælper det.

Hvis du snyder, er der altså ingen problemer. Start med en tank og fyr
de andre biler i smadder. Så kan du i ro og mag køre banen rundt.

--
Mvh. Peter
Jeg søger en to- eller treværelses lejelejlighed i København hurtigst

Fra : simon kamber

Dato : 30-07-02 22:37

On Tue, 30 Jul 2002 21:07:18 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
<peter@filmsvar.dk> wrote:

>Hvis du snyder, er der altså ingen problemer. Start med en tank og fyr
>de andre biler i smadder. Så kan du i ro og mag køre banen rundt.
Og hvis du kun bedrager kan du blokere for deres start og købe et
raketstyr til at sprænge dem i luften, derefter kører du roligt rundt.