afrensning af gibsvæg
Fra : H.M.

Dato : 30-07-02 20:04

Hej

er der nogen der har erfaring med afrensning af tapet på gibsvægge, jeg er
startet og for at få alt tapeten af er det ligesom om jeg har taget et tyndt
lag af pappet på gibspladen, det er vel ikke særlig smart eller hvad??
jeg har tænkt mig at sætte "miljø tapet" op det der er i brede baner.

hvor ren skal væggen være og har jeg ødelagt noget med at det første lag pap
er gået af skal man give væggen noget inden, ja, hvad gør jeg`???

venligst
hanne

Fra : Egon Svane

Dato : 30-07-02 20:49

Det vil jeg også gerne vide noget om!!!!

Fra : Michael Olsen

Dato : 30-07-02 21:27

"Egon Svane" <buffy.svane@get2net.dk> wrote in message
> Det vil jeg også gerne vide noget om!!!!
> "H.M." <hmedb@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> tyndt

> pap

Vi havde samme problem med savsmuldstapet.
Vi prøvede alt muligt men gipspladen blev ødelagt.
Tilsidst valgte vi at slibe tapetet med en rystepudser.
For en stue på 35 m2 tog det ca 1½ Time.

Hilsen
Michael.