Menu
Fra : john

Dato : 30-07-02 19:59

Jeg så for et stykke tid siden en kode som man kunne bruge til at
skjule en alternativ menu, så den alternativ menu ( gemt bag den
orginale menu) kun blev synlig for dem der ikke kunne se java sc. menu
er der en af jer der kender den??

Fra : Hintzmann

Dato : 31-07-02 07:40

> [...]
> skjule en alternativ menu, så den alternativ menu ( gemt bag den
> orginale menu) kun blev synlig for dem der ikke kunne se java sc. menu

Jeg har lavet et menu ala den der er i MS stifinderen.
Det kan vær du kan bruge den.

http://users.cybercity.dk/~dsl58854/articles/mhaList/mhaList.html

Hintzmann

Fra : Peter Loumann

Dato : 31-07-02 09:19

"Hintzmann" <nospam@please.dk> skrev:

>Jeg har lavet et menu ala den der er i MS stifinderen.
>Det kan vær du kan bruge den.
>
>http://users.cybercity.dk/~dsl58854/articles/mhaList/mhaList.html

Her virker klap ud, klap sammen ikke i opera 6.04 (men ok i iec 6 pg
mozilla 1)

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Hintzmann

Dato : 31-07-02 09:31

> Her virker klap ud, klap sammen ikke i opera 6.04 (men ok i iec 6 pg
> mozilla 1)

Ja og ved du hvorfor den ikke er interaktiv i Opera ?
Det er fordi den browser er så dårlig til at håndtere DOM'en.

Men Opera brugerne går ikke glip af noget da den nedgradere pænt.

Du kan forøvrigt læse min dokumentation her
http://users.cybercity.dk/~dsl58854/articles/mhaList/readme.html

Hintzmann