varme
Fra : Søren Kay

Dato : 30-07-02 18:52

Hej.

Er der nogen der kender et program så man kan se varme graderne på
grafikkortets cpu.

mvh. Søren

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 30-07-02 20:57

"Søren Kay" <kay@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Er der nogen der kender et program så man kan se varme graderne på
> grafikkortets cpu.

Det er jo lidt svært for et program at regne ud, hvis der ikke er noget
hardware der måler temperaturen :)
Så til at starte med må du nok lige oplyse hvad det er for et grafikkort du
har (man kalder for resten ofte grafik kortets hoved processor for en GPU -
Graphics Processing Unit eller sådan noget).

/Lars

Fra : Chingachgook

Dato : 31-07-02 01:24

| man kalder for resten ofte grafik kortets hoved processor for en GPU -
| Graphics Processing Unit eller sådan noget).

Det kalder nVidia det.. ATi kalder det en VPU (visual processing unit, mener
jeg det står for).... bare for en god ordens skyld

--
//Chingachgook
Remove the "!" in my mail adr. to reply

Fra : Flemming Joensson

Dato : 31-07-02 16:24

"Chingachgook" <!famtaba@tiscali.dk> wrote in

> Det kalder nVidia det.. ATi kalder det en VPU (visual processing
> unit, mener jeg det står for).... bare for en god ordens skyld

Nemmerlig - standarder er der ikke ret meget der deles af mellem nvidia
og ati

Flemming

Fra : Søren Kay

Dato : 31-07-02 19:26

"Lars Møllebjerg" <larsm@xs4all.nl> skrev i en meddelelse

> [...]
GPU -
> Graphics Processing Unit eller sådan noget).

Jeg sørg fordi jeg har svært ved at spille CS og Mohaa.
jeg har geninstalleret win 2000, stadigvæk samme problem, derefter prøvede
på XP med samme problemer,
derfor tænkte jeg at det måske kunne være et varme problem.

Søren