/ Forside / Karriere / Erhverv / Jura / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
Rettigheder ved fejl på Philips TV
Fra : Kim M.


Dato : 30-07-02 17:09

Jeg har et problem med et Philips Tv jeg købte i Fona sidste år i Oktober.
Den er nu til reperation for 2. gang for samme problem. Hvad kan jeg gøre,
hvis den skal til reperation for 3. gang... Kan jeg kræve en ny vare som er
tilsvarende???? Det drejer sig om et af Philips topmodeller... Ja hvad er
mine muligheder og rettigheder i denne sag. Jeg vil ikke have sådan et dyrt
fjernsyn og så et problem, som Fona's værksted ikke kan udhjælpe!!

På forhånd tak for hjælpen

Med venlig hilsen

Kim





 
 
Povl H. Pedersen (30-07-2002)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 30-07-02 18:37

On Tue, 30 Jul 2002 18:08:31 +0200,
Kim M. <khm@xxxindbakke.dk> wrote:
> Jeg har et problem med et Philips Tv jeg købte i Fona sidste år i Oktober.
> Den er nu til reperation for 2. gang for samme problem. Hvad kan jeg gøre,
> hvis den skal til reperation for 3. gang... Kan jeg kræve en ny vare som er
> tilsvarende???? Det drejer sig om et af Philips topmodeller... Ja hvad er
> mine muligheder og rettigheder i denne sag. Jeg vil ikke have sådan et dyrt
> fjernsyn og så et problem, som Fona's værksted ikke kan udhjælpe!!

Du kan muligvis hæve handelen hvis de efter gentagne forsøg ikke kan
rette problemet.

Få dokumentation på hvad det er for en fejl de reparerer. Du har
reklamamtionsret i 5 år efter købsdato på samme problem.

--
Povl H. Pedersen -
Use 2 letters from first+last name to form username@home.terminal.dk
This article was written without the use of Micros~1 Windows

Kim M. (30-07-2002)
Kommentar
Fra : Kim M.


Dato : 30-07-02 18:53

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan muligvis hæve handelen hvis de efter gentagne forsøg ikke kan
> rette problemet.
>
> Få dokumentation på hvad det er for en fejl de reparerer. Du har
> reklamamtionsret i 5 år efter købsdato på samme problem.
>
Hej
..

Tak for svaret. Kan jeg ikke kræve at Fona giver mig et tilsvarende tv,
eller kan jeg kun kræve handlen hævet. Hvis jeg gør dette, hvad sker der så
med den ekstra forsikring jeg tegnede... Den er jo ikke engang over 1 år
gammel og så er det jo ikke så fedt at have betalt for noget, som man ikke
får brug for!!!

mvh

Kim



// Overby (30-07-2002)
Kommentar
Fra : // Overby


Dato : 30-07-02 19:41

> Tak for svaret. Kan jeg ikke kræve at Fona giver mig et tilsvarende tv,
> eller kan jeg kun kræve handlen hævet. Hvis jeg gør dette, hvad sker der

> med den ekstra forsikring jeg tegnede... Den er jo ikke engang over 1 år
> gammel og så er det jo ikke så fedt at have betalt for noget, som man ikke
> får brug for!!!

Prøv at se forsikringspolicen igennem - jeg ved at Elgigantens forsikring
giver dig ret til et nyt produkt tredje gang det kommer til reperation

Daniel



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408908
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste