Rettigheder ved fejl på Philips TV
Fra : Kim M.

Dato : 30-07-02 17:09

Jeg har et problem med et Philips Tv jeg købte i Fona sidste år i Oktober.
Den er nu til reperation for 2. gang for samme problem. Hvad kan jeg gøre,
hvis den skal til reperation for 3. gang... Kan jeg kræve en ny vare som er
tilsvarende???? Det drejer sig om et af Philips topmodeller... Ja hvad er
mine muligheder og rettigheder i denne sag. Jeg vil ikke have sådan et dyrt
fjernsyn og så et problem, som Fona's værksted ikke kan udhjælpe!!

På forhånd tak for hjælpen

Med venlig hilsen

Kim

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-07-02 18:37

On Tue, 30 Jul 2002 18:08:31 +0200,
Kim M. <khm@xxxindbakke.dk> wrote:
> [...]
> mine muligheder og rettigheder i denne sag. Jeg vil ikke have sådan et dyrt
> fjernsyn og så et problem, som Fona's værksted ikke kan udhjælpe!!

Du kan muligvis hæve handelen hvis de efter gentagne forsøg ikke kan
rette problemet.

Få dokumentation på hvad det er for en fejl de reparerer. Du har
reklamamtionsret i 5 år efter købsdato på samme problem.

--
Povl H. Pedersen -
Use 2 letters from first+last name to form username@home.terminal.dk

Fra : Kim M.

Dato : 30-07-02 18:53

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Få dokumentation på hvad det er for en fejl de reparerer. Du har
> reklamamtionsret i 5 år efter købsdato på samme problem.

Hej
..

Tak for svaret. Kan jeg ikke kræve at Fona giver mig et tilsvarende tv,
eller kan jeg kun kræve handlen hævet. Hvis jeg gør dette, hvad sker der så
med den ekstra forsikring jeg tegnede... Den er jo ikke engang over 1 år
gammel og så er det jo ikke så fedt at have betalt for noget, som man ikke
får brug for!!!

mvh

Kim

Fra : // Overby

Dato : 30-07-02 19:41

> [...]

> gammel og så er det jo ikke så fedt at have betalt for noget, som man ikke

Prøv at se forsikringspolicen igennem - jeg ved at Elgigantens forsikring
giver dig ret til et nyt produkt tredje gang det kommer til reperation

Daniel