PhotoDraw virker ikke mere
Fra : Glenn

Dato : 30-07-02 16:48

Hejsa
Jeg er ikke speciel dygtig til arbejde med computer , men jeg havde
Microsoft PhotoDraw som er i Office 2000 pakken , under windows 98 og ME
virkede det udemærket . men nu har jeg installeret Windows 2000 . og kan
ikke mere få det til at virke , derfor spørger jeg om der er nogen der ved
hvad årsagen er til jeg ikke kan få det til at virke ?

mvh
Glenn

Fra : pre

Dato : 30-07-02 21:12

Du har PdD. Version 1. Den kan ikke køre under Windows2000. Desværre
er vers. 2 udgået af produktionen, så der er noget der brænder.

PhD har en engelsksproget diskussionsgruppe på

Afhængigt af hvad du vil bruge programmet til findes der mange dyre, og
mange billige programmer at vælge mellem og sagt meget stilfærdigt,
samtlige guruer fra ImageComposer og fra PhotoDraw har med begejstring
kastet sig over RealDraw, som kan downloades fra:
http://www.mediachance.com/realdraw/index.html

Det er shareware, det er godt og vel 10 MB, og der er en evalueringspris
på $49. Endelig bør enhver anskaffe IrfanView med alle PlugIns. Det er
gratis, det er fabelagtig godt til mange ting (men erstatter ikke de
andre titler)
http://www.irfanview.com

© pre 2002