Søger DECT telefon der kan spærres for udg~
Fra : Gaffa

Dato : 30-07-02 14:23

Er der nogen der kender en DECT telefon der kan spærres for udgående opkold
(interne OK) således at mine unger kan få en DECT telefon på værelserne hvor
jeg kan ringe til dem, uden at de kan ringe ud af huset ?

MVH
Gaffa

Fra : MJ

Dato : 31-07-02 11:31

Gaffa wrote:
> [...]
> opkold (interne OK) således at mine unger kan få en DECT telefon på
> værelserne hvor jeg kan ringe til dem, uden at de kan ringe ud af

Det er jeg ret sikker på at Siemens 3000 (+4000 ?) serien kan. Jeg er ret
sikker på at man kan aktivere pinkode for udgående opkald på det enkelte
håndset, og man desuden kan oprette en "konto" som der tælles ned på og når
saldo er nul er det slut med opkald.

Skriv igen hvis jeg skal undersøge nærmere...

--
MJ

Fra : Gaffa

Dato : 31-07-02 16:34

Hej igen,

Jeg er meget interesseret. Har du mulighed for at undersøge dette (må gerne
være den billigste model du har) så vil jeg sætte stor pris på dette.

Hilsen
Gaffa

Fra : Gaffa

Dato : 31-07-02 16:49

Jeg skal lige tilføje at DECT telefonen skal meldes til en eksisterende B&O
6000 DECT basestation - hvis dette er muligt, dvs. jeg fravælger en
basestation fra Siemens.

Hilsen

Fra : MJ

Dato : 01-08-02 07:31

> [...]
> sikker på at man kan aktivere pinkode for udgående opkald på det enkelte
> håndset, og man desuden kan oprette en "konto" som der tælles ned på og

Jeg har set efter i min brugervejledning, og funktionen ligger i basen
;-( (siemens 3030 + 2 håndsæt)

Her kan opsættes op til 4 forskellige konti og ved eksterne opkald SKAL der
tastes 4-cifret pinkode. Pinkoden er pr. bruger(gruppe) og altså ikke
afhængig af hvilket håndsæt der benyttes. Bemærk at alle brugere skal bruge
pinkode når det er aktiveret.

Om der skal bruges saldo (ala. taletidskort) eller der er frit forbrug kan
selv vælges. Fordelen ved pinkode, er at man kan følge forbruget pr.
bruger(gruppe) - til gengæld skal man bruge pin ved hvert opkald.

Jeg ved ikke om man kan tilmelde et håndsæt til din base uden at melde det
til en bylinie ??
Hvis det er muligt, kan det jo løse dit problem.

--
MJ

Fra : Gaffa

Dato : 02-08-02 08:05

tak for hjælpe. jeg kigger på mulighederne.

Hilsen
Gaffa