.pkg
Fra : David Blangstrup

Dato : 30-07-02 13:55

/library/receipts/.pkg ‹ kan man slette de .pkg filer, der ligger her, eller
skal de bruges til noget, f.eks. når software update checker? Fylder de ikke
lidt rigeligt?

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-07-02 17:37

On Tue, 30 Jul 2002 14:54:31 +0200,
David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> /library/receipts/.pkk kan man slette de .pkg filer, der ligger her, eller
> skal de bruges til noget, f.eks. når software update checker?

lige netop - og derfor: nej

> Fylder de ikke lidt rigeligt?

hmm min mappe fylder sølle 33MB, det er vel ikke så meget? heller ikke
på din 4-6GB disk.

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-07-02 18:46

On 30.7.2002 18:37, in article hbf6ia.ts.ln@g4.reippuert.dk, "Morten
Reippuert Knudsen" <spam@reippuert.dk> wrote:

> lige netop - og derfor: nej

> hmm min mappe fylder sølle 33MB, det er vel ikke så meget? heller ikke
> på din 4-6GB disk.

Nej, du har nok ret. Jeg glæder mig til at få en 80 GB harddisk!

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Jesper

Dato : 30-07-02 20:11

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Nej, du har nok ret. Jeg glæder mig til at få en 80 GB harddisk!

Hvorfor ikke en 120 GB når du nu er igang?
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com