.fla filer?
Fra : kasper

Dato : 30-07-02 13:04

Hej ng.
Er det ikke muligt ud fra en swf fil at genskabe .fla filen fra en
hjemmeside?

Mvh. Kasper

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 30-07-02 15:06

On 30/07/02 14:04, in article i20dku8djlh3psitt8v4kfhcrsmptfsf2t@4ax.com,
"kasper" <kl@itpdk.com> wrote:

> Hej ng.
> Er det ikke muligt ud fra en swf fil at genskabe .fla filen fra en
> hjemmeside?
>
> Mvh. Kasper

Hm. Og du har fået lov af ophavsmanden, men webdesigneren har desværre
slettet de lidt ældre .fla-filer. Og det er kun til inspiration... der er
nemlig lige noget i dem, som ingen andre .fla-filer på f.eks. flashkit har.
Hm.
Du kan have rent mel i posen, og i så fald guides du til at kigge lidt i
denne gruppes tidligere tråde. Hvis det er urent mel, så kan du @**@?!...
Hvorfor ikke spørge til passwords på private design-ftp-servere?!

Med venlig hilsen
Poul Skovmand Thingholm

Fra : Johannes S. Nielsen

Dato : 17-08-02 17:35

Nej, det kan man ikke, SWF filen er en kompileret fil som slet ikke
indeholder de Info som MM Flash bruger når du skal redigere filen i Flash.
Kan man se kildekoden til Windows fordi man har Windows, nej vel. Men men
men, det findes dog et program som kan tage grafik fra en SWF fil, lægge det
over i en anden SWF fil som du så kan importere i Flash og derved få
fragmenter af grafik frem, men det er rodet sammen, og har SLET ikke noget
AS kode eller andet nyttigt i sig. Faktisk lidt useless medmindre du har
smidt en .FLA fil ud, men stadig godt kan bruge lidt grafik fra .SWF filen
hvis altså du har den.

Du kan også bruge det til at rippe grafik fra andre sites, som det også er
nævnt her i NG'en....men igen, du får kun dele af grafikken + de dele findes
allerede på nettet, så jeg ved ikke hvor fedt det kan være for dig. Og nej,
du får ikke at vide hvad programmet hedder, find det selv hvis du absolut
vil.

Jazzy