Jordstråler
Fra : Frank Jensen

Dato : 30-07-02 10:25

Jeg måler jordstråler og er meget effektiv
Se mere på min hjemmeside

hjem.get2net.dk/jordstraaler

Fra : Steen

Dato : 31-07-02 10:27

"Frank Jensen" <noerager@yahoo.dk> wrote in message
> Jeg måler jordstråler og er meget effektiv
> Se mere på min hjemmeside
>
> hjem.get2net.dk/jordstraaler

Hvordan måler du jordstrålerne?

Fra : Nicolai

Dato : 05-08-02 09:16

"Steen" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> "Frank Jensen" <noerager@yahoo.dk> wrote in message

> Hvordan måler du jordstrålerne?

Godt spørgsmål, citat fra hjemmesiden:

" Som udgangspunkt er det ikke nødvendigt at jeg kommer ud til dig. Ved
almindelig opmåling og vejledning foregår alt korrespondance via telefon og
brev. "

Fra : arc@na

Dato : 05-08-02 10:48

"Nicolai" <g-l-a-d@sol.dk> wrote in

> Godt spørgsmål, citat fra hjemmesiden:
> " Som udgangspunkt er det ikke nødvendigt at jeg kommer ud til dig.
> Ved almindelig opmåling og vejledning foregår alt korrespondance via
> telefon og brev. "

Telepatisk jordstråle-opmåling? Det lyder søreme seriøst, hvad?

arc@na

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-08-02 12:43

arc@na wrote:

> "Nicolai" <g-l-a-d@sol.dk> wrote in

> Telepatisk jordstråle-opmåling? Det lyder søreme seriøst, hvad?

Jeg tror ikke, det gør det store forskel, hvorfra han måler dem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : arc@na

Dato : 05-08-02 12:35

Fra : noerager

Dato : 07-08-02 08:24

"Steen" skrev d. 31-07-02 10:27 dette indlæg :
> "Frank Jensen" <noerager@yahoo.dk> wrote in message

> Hvordan måler du jordstrålerne?

Det er lidt kompliceret, men det er noget man bare kan.
Jeg bruger en tegning og et pendul

http://www.kandu.dk/

Fra : Steen

Dato : 07-08-02 08:23

"noerager" <noerager.news@kandu.dk> wrote:

> Det er lidt kompliceret, men det er noget man bare kan.
> Jeg bruger en tegning og et pendul

Selv om det er kompliceret, vil jeg nu alligevel gerne høre, hvordan det
fungerer...

Mvh Steen

Fra : Vibeke Hansen

Dato : 06-08-02 22:35

"Frank Jensen" <noerager@yahoo.dk> wrote in message
> Jeg måler jordstråler og er meget effektiv
> Se mere på min hjemmeside
>
> hjem.get2net.dk/jordstraaler

Had gør du, når der er masser af jordstrålekryds, og det ikke hjælper at slå
jernrør i jorden for at aflede strålerne, og der ikke kan ommøbleres ?

mvh
Vibeke