Er prisen ok?
Fra : Trace

Dato : 30-07-02 11:24

Hej NG

Jeg har netop fået tilbudt flg.

XJ600S ´96, 15000 km, nye dæk, topbox & alarm. Passet som en baby, 53000,-

Lyder det ok?

MVH - Michael

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-07-02 12:25

2500 km/år... ?? Det synes jeg ikke lyder af meget.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Trace

Dato : 30-07-02 12:50

Det er det heller ikke men den er god nok. Det er en kammerats far der
sælger den.

Michael

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 30-07-02 14:11

> 2500 km/år... ?? Det synes jeg ikke lyder af meget.

Den "baby" er da blevet voldsomt forsømt. Min erfaring siger at en baby
kræver at bliver serviceret noget oftere

/A

Fra : Niels Drewes

Dato : 30-07-02 12:55

"Trace" <beentraced@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg har netop fået tilbudt flg.
>
> XJ600S ´96, 15000 km, nye dæk, topbox & alarm. Passet som en baby, 53000,-
>
> Lyder det ok?

Lyder godt, tjek evt. priserne på mc-basen.

vh

Niels
ex. XJ600S

Fra : Trace

Dato : 30-07-02 13:03

Ny kan jeg jo se at du selv kører XJ600S, hvad er dine erfaringer gode som
dårlige?

Michael

Fra : Niels Drewes

Dato : 30-07-02 13:55

> Ny kan jeg jo se at du selv kører XJ600S, hvad er dine erfaringer gode som
> dårlige?

He ja det er lidt sjovt.

Da jeg havde den var jeg enormt glad for den; man sidder godt, man kan godt
kører 600-700 km på en dag uden at være helt ødelagt. Den har også
udemærkede køreengenskaber, der gik et par år før jeg fik fodhvilerene i
asfalten, men derefter var det nu ikke så svært Bremserne var nu ikke
noget at råbe hurra for ('97 model) men de(n) kan da stoppe cyklen.

Den er meget økonomisk 22-26 km/l. Der var aldrig noget der gik i stykker. I
dag kører jeg på en Fazer og det som jeg nu mærker som den største forskel
på¨de to cykler, når jeg nu og da kører på en Diversion (kærsten har
stadigvæk sin), er motoren. Motoren synes er ret grov i det og den her
heller ikke den kraft, der kan rode en ud i (fra) ulykker, men det er først
noget jeg har mærket efter jeg har skiftet cykel. Motoren er dog stærk nok
til alm. frisk kørsel.

Den er ret besværlig at holde helt ren, der er masser af små krinkelkroge
som møget aflejres i, der er jo en luftkølet motor. Jeg kan anbefale at købe
en hugger, den kan beskytte affjedring og motor fra snavs der bliver slynget
af baghjulet.

Ialt i alt en god motorcykel, jeg kan stadigvæk savne den lidt, men så
sætter jeg mig bare op på Fazeren

Vh

Niels
ex. divisionist med 46.000 på klokken

Fra : Trace

Dato : 30-07-02 14:51

Tusind tak for input.

Jeg køber den gør jeg.

Fra : SEBASTIAN GJERLUFSEN

Dato : 30-07-02 21:13

hvad med en bandit600???
lidt mere spræl for samme penge....

Fra : Trace

Dato : 31-07-02 08:22

Samme penge?

Michael

Fra : Trace

Dato : 31-07-02 08:31

Det var selvfølgelig en mulighed.

Michael

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 31-07-02 13:03

"Trace" <beentraced@hotmail.com> wrote:

>Det var selvfølgelig en mulighed.
>
>Michael

Aargh!

En post på 92 linjer, og kun de to herover er nye!

Vil du ikke være så rar, kun at citere præcis dét, du svarer på - og
gerne skrive svaret derunder.
Læs evt. http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
På forhånd tak
Kåre

Fra : Trace

Dato : 31-07-02 14:59

"Kåre Nejmann" <post@kan.dk> wrote in message

> [...]
>
> En post på 92 linjer, og kun de to herover er nye!
>
> Vil du ikke være så rar, kun at citere præcis dét, du svarer på - og

Er det her ok? Jeg er ikke den eneste der poster over.......

Trace

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 31-07-02 17:25

>Er det her ok?

Det går fremad
Men du må meget gerne klippe det meste af den citerede tekst væk (som
herover), der skal bare være nok til, at man kan regne ud, hvad du
kommenterer eller svarer på.

>Jeg er ikke den eneste der poster over.......
Nej, men de andre skulle også have bank

Alvorlig talt, så er det nemmere at følge en diskussion, hvor alle
følger 'reglerne'.

--
Kåre

Fra : Trace