Det bedste PCI grafik
Fra : L@rs

Dato : 30-07-02 11:11

Hvad skal jeg købe, når der kun kan side et PCI grafikkort i min PIII 600
Mhz Comp. Skal kun bruges til spil.
Mvh Lars

Fra : Kim

Dato : 30-07-02 11:35

Købe et pci-grafikkort )

Sorry...

Mvh, Kim

Fra : L@rs

Dato : 30-07-02 11:39

Fjols))

Fra : Kim

Dato : 30-07-02 21:37

Århh...Lidt humoristisk sans må der til,
ellers bli'r livet for surt

Fra : o&u

Dato : 30-07-02 11:52

On Tue, 30 Jul 2002 12:10:45 +0200, "L@rs" <lars@dupond.dk> wrote:

>Hvad skal jeg købe, når der kun kan side et PCI grafikkort i min PIII 600
>Mhz Comp. Skal kun bruges til spil.

Der er ikke ret meget at vælge imellem:

- geforme mx400
- kyro I

det kan du se på edbpriser under hardware, grafikkort, hvor du sætter
et flueben under pci.

Jeg ville nok foretrække mx400. Jeg kender imidlertid ikke meget til
kyro.

6-700 kr. kan gøre det.

Men du bør fravælge tnt2 og geforce2mx.

Et alternativ kan være voodoo3 i pci version, - men det kan kun findes
brugt. Det kort er imidlertid mere driver-kræsent en geforce.

mvh

John

Fra : Jens Sigurdson

Dato : 30-07-02 13:38

Kan man ikke nærmest sige at Vodoo kortene er "driverdøde"?

/ZIGGE

Fra : Sune Storgaard

Dato : 30-07-02 14:29

"Jens Sigurdson" <zigge@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man ikke nærmest sige at Vodoo kortene er "driverdøde"?

Hvilket kort & OS mangler du drivere til ? www.voodoofiles.com har det.
Jeg brugte voodoo2 kort indtil for 1 måned siden på XP uden problemer.
I mit indlæg news:3d38a6ff$0$16799$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk kan du
se det faktisk kørte væsentligt bedre end et radeon 64 DDR
kort..(mangler stadigvæk en løsning på det)

/Sune

Fra : L@rs

Dato : 31-07-02 10:58

Hvordan er hastigheden i mellem et:
3Dfx Voodoo3 16MB PCI til 399,- og Asus V7100 Pro GeForce2 MX400 Pure Retail
til 699,-
Mvh Lars

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-07-02 12:25

"L@rs" <lars@dupond.dk> skrev:
> Hvordan er hastigheden i mellem et:
> 3Dfx Voodoo3 16MB PCI til 399,- og Asus V7100
> Pro GeForce2 MX400 Pure Retail til 699,-

Geforce er klart hurtigst.

/Mikael