Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Er GF2 GTS ok?
Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 26-07-02 20:52

Hej

Min lillebror har en AMD XP1700 maskine med et gammelt tnt2 kort i.
Det yder ikke tilfredsstillende, og han kan slet ikke spille GTA3 med det.
Så er han blevet tilbudt et brugt GF2 GTS med 32MB til 500 kr.
Det kan køre spillet i laveste opløsning med de fleste detaljer slået fra.

Er det et godt tilbud så?

Hvilke kort vil kunne køre spillet bedre og være mere fremtidssikrede,
til en overkommelig pris?

--
Tonny

Fra : LA2

Dato : 26-07-02 21:10

"Tonny Sejr Kromann" <tskromann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det et godt tilbud så?
>
> Hvilke kort vil kunne køre spillet bedre og være mere fremtidssikrede,

Køb et GF3 Ti200 eller endnu bedre GF4Ti4200. De kan fåes til omkring
1200-1400 kr. De vil holde et stykke tid. GF2 GTS er allerede forældet, der
er ingen vertex og pixel shaders på.
LA2

Fra : Thomas

Dato : 27-07-02 12:47

Man kan få et geforce 3 200 ti fra innovision til under 900 kr. Jeg tror de
400,- er ritti' godt givet ud i forhold til det brugte g2 til 500!!!

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364848007

Mvh

Thomas

Tonny Sejr Kromann <tskromann@hotmail.com> skrev i en