Andet multimedie
bentjuul 3670
Designer og InDesign
Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 26-07-02 18:37

Er der nogen som kan fortælle mig hvilket filter jeg skal bruge for at
Indesign 1.5 kan læse Micrografx Designer grafik?

Stig Bang-Mortensen

Fra : N/A

Dato : 30-07-02 07:49

Fra : N/A

Dato : 30-07-02 07:49

Fra : Thomas

Dato : 30-07-02 07:49

"Tappe & Bang-Mortensen" <sbm@mortensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tilsyneladende kan jeg kun gemme i .dsf, .ds4, .mgx, .qsf, og .dst. Derfor
> problemet.

Virker underligt hvis du ikke kan gemme filer i andre end de skumle formater
du nævner ... Nu kender jeg ikke programmet, så jeg ved ikke hvad du har af
muligheder, men det skulle undre mig hvis du ikke har mulighed for at lave
en jpg eller bmp.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Kurt Lund

Dato : 30-07-02 08:04

Tappe & Bang-Mortensen skrev:

> Tilsyneladende kan jeg kun gemme i .dsf, .ds4, .mgx, .qsf, og .dst.
> Derfor problemet.

Har du prøvet at se, hvad der gemmer sig under export?

--
Kurt Lund

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 30-07-02 14:42

"Kurt Lund" <kl@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at se, hvad der gemmer sig under export?

Ja og der var hvad jeg skulle bruge. Lidt omstændeligt, men det virker med
et mindre kvalitetstab til følge.
Tak for hjælpen.

mvh

Stig Bang-Mortensen