Varigt ophold? (Lejelov)
Fra : KE

Dato : 30-07-02 00:43

Hejsa

Jeg er flere gange stødt på "varigt ophold" i forb. med lejeloven, hvor lang
tid skal et ophold være for at være varigt?
Nogen siger 3 måneder andre 2 år, jeg har ikke kunne finde noget om det på
nettet.

/KE

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 30-07-02 08:40

KE <nospam@inospam.nospam> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ai4k3e$620$1@sunsite.dk...
> [...]
> tid skal et ophold være for at være varigt?
> Nogen siger 3 måneder andre 2 år, jeg har ikke kunne finde noget om det på

Varigt ophold er vel ophold, der ikke er midlertidigt, forstået på den måde,
at det er permanent.
MVH Rikke

--
Du kan finde ideer til aftensmaden,
aktiviteter med ungerne, sparetips,

Fra : Tom Christensen

Dato : 31-07-02 16:49

"KE" <nospam@inospam.nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> tid skal et ophold være for at være varigt?
> Nogen siger 3 måneder andre 2 år, jeg har ikke kunne finde noget om det på

Det kommer an på en konkret vurdering i det enkelte tilfælde. Fx. er op 2 år
"midlertidigt" i forhold til fremlejereglerne.

/Tom Christensen