opholdstilladelse
Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 28-07-02 23:11

Hej.

Hvad kræves der for at en newzealansk pige på 22 kan få tilladelse til at bo
i Danmark? Det er vel blevet noget sværere med den nye regerings
indvandrepolitik.

Hvor kan jeg evt. finde uddybende oplysninger?

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : KGB

Dato : 28-07-02 23:56

"Mark Andreas Christensen" <machs@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvad kræves der for at en newzealansk pige på 22 kan få tilladelse til at
bo
> i Danmark?

Hvorfor skulle hun det??

> Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

-KGB-

Fra : Padre

Dato : 29-07-02 07:44

> Hvorfor skulle hun det??

For at svare i samme saglige ånd:

Hvad rager det dig ?

Og til sidst - dette er en diskussionsgruppe om jura.

Hvis dit indlæg intet juridisk indeholder bedes du markere det med [OT] og
håbe på overbærenhed.

Padre

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 29-07-02 07:50

On Mon, 29 Jul 2002 08:44:25 +0200, "Padre"
<spirito_santo@nospam.yahoo.com> wrote:

>Hvad rager det dig ?

Det har da gevaldig betydning for svaret, om hun skal giftes eller
skal studere!

Til Mark:

Læs alle regler på http://www.udlst.dk

Ring og spørg dem hvis du er i tvivl om noget.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : KGB

Dato : 29-07-02 07:55

"Brian B. Christensen" <BEDSTEfar@BEDSTEpatricia-brinch.dk> skrev i en
meddelelse news:o8p9kukg834eid370qav3nrht3bkeeq8rh@4ax.com...

> Det har da gevaldig betydning for svaret, om hun skal giftes eller
> skal studere!

Tak Brian. Det var netop meningen med mit spørgsmål ... hvilken retning skal
man læse I ?
Kælighed, studier, arbejde eller ... Vi er jo ligesom nødt til at have nogle
grundlag for kvindens ønske om at blive i landet for at kunne svare sagligt
videre - hvis vi gider.

Fra : Padre

Dato : 29-07-02 07:55

> [...]
nogle
> grundlag for kvindens ønske om at blive i landet for at kunne svare

Ah - damn.

Der var jeg vist for hurtig på aftrækkeren. Det var vist meget godt, jeg
ikke bare plonkede dig

Undskyld.

Og så sidder jeg endda lige og skriver på samme spørgsmål.

Padre

Fra : KGB

Dato : 29-07-02 08:05

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : NoTrabajo

Dato : 29-07-02 07:41

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev i en meddelelse news:ai1si2$2hvc$1@news.cybercity.dk...

> "Mark Andreas Christensen" <machs@email.dk> skrev i en meddelelse

> bo
>
> Hvorfor skulle hun det??

Her i Danmark vil vi kun have muhamedanere fra de varme lande, så din newzealandske pige
får nok meget svært at komme her som andet end turist.

Kun muhamedanere tildeles varig opholdstilladelse. Sagbehandlere, fængselsvæsen mv. vil
være sikre på at have klienter nok ind i fremtiden.

NoTrabajo

Fra : Thomas W.

Dato : 29-07-02 16:23

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message

> [...]
fængselsvæsen mv. vil
> være sikre på at have klienter nok ind i fremtiden.

Fjols!
(Og det er det _absolut_ pæneste der kan siges)

/Thomas

Fra : Padre

Dato : 29-07-02 07:56

> Hvad kræves der for at en newzealansk pige på 22 kan få tilladelse til at
bo
> i Danmark?

Som du kan se aandetsteds i tråden, er dit spørgsmål ikke så ligetil.

Er der tale om en pige, som har danske slægtninge, vil hu evt. tage en
uddannelse, eller en del heraf, i DK, eller vil hun herop for at arbejde ?

Der kan nemlig blive tale om familiesammenføring, alm. arbejdstilladelse
eller opholdstilladelse til en studerende.

> Hvor kan jeg evt. finde uddybende oplysninger?

Jeg vil tro, at der kan være oplysninger på udlændingeministeriets website
(jeg ved godt det ikke hedder sådan længere, men jeg kan ikke få mig selv
til at bruge det latterlige dobbeltplusgode nysprogsnavn, de har givet det
denne gang)

Derudover kan du se på udlændingeloven på http://www.retsinfo.dk/

Padre

Fra : jsmogens