Hjælp med at finde ud af numrene på nokia-~
Fra : Michael Sørensen

Dato : 29-07-02 13:25

Hejsa.

Jeg er ikke ekspert i mobiltelefoner, men skal have en ny. Jeg kan bare ikke
finde ud af alle de der numre.

Er telefonen bedre jo større nummeret er. Fx 3330 er bedre end 3310 som er
bedre end 3210 osv..

Fra : Devast8or

Dato : 29-07-02 14:12

De er ikke nødvendigvis bedre jo højere nummer de har, f.eks. er jeg ikke i
tvivl om at 7650 er en del mere avanceret end 8210 (der er over to år
imellem dem).

Og hvor god en telefon er kommer jo også an på hvad du har brug for, og hvad
du vil betale for. Designet er f.eks. ikke helt billigt.

Du kan læse det meste om de fleste af Nokias telefoner her:
http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/
Bare vælg hvilken telefon du vil læse om i øverste højre hjørne.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : MaRk

Dato : 29-07-02 21:14

Hvis du skal vælge mellem 3310 og 3330 så køb 3330 dene r meget mere lækker
en 3310, der er mere i den!!

Fra : Fischer

Dato : 30-07-02 05:13

> Hvis du skal vælge mellem 3310 og 3330 så køb 3330 dene r meget
> mere lækker en 3310, der er mere i den!!

3330 har modsat 3310 intern hukommelse og wap - er det ikke det hele?

Meget mere lækker??? Er de ikke helt ens?

*Fischer

Fra : MaRk

Dato : 30-07-02 12:15

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> 3330 har modsat 3310 intern hukommelse og wap - er det ikke det hele?

Den har bevæglige pause skærme et spil mere.....
Pris forskellen er ikke ret stor.
Da jeg købte (okt. 2001) var der 100 kroner i forskel med orange match
abonnement, og de penge blev tjent hjem da jeg solgte

Fra : Michael Sørensen

Dato : 29-07-02 22:56

Ifølge Nokias danske hjemmeside står 3210 under "tidligere modeller" mens en
3310 står under "aktuelle modeller".

Er en 3210 udgået?

Fra : MaRk

Dato : 29-07-02 23:30

> Ifølge Nokias danske hjemmeside står 3210 under "tidligere modeller" mens
en
> 3310 står under "aktuelle modeller".
>
> Er en 3210 udgået?

Ja

Fra : JMo.

Dato : 29-07-02 23:35

On Mon, 29 Jul 2002 23:55:42 +0200, "Michael Sørensen"
<m-s@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Er en 3210 udgået?

Ja.

Fra : Michael Sørensen

Dato : 30-07-02 16:35

Okay og tak for hjælpen med de forskellige Nokia-numre på telefoner.

En sidste hjælp jeg gerne vil ha er en vurdering af flg. 2 telefoner.

- Nokia 3310

- Motorola Talkabout 191

(Se bort fra prisen, men hvilken telefon lyder bedst) Jeg ved godt, at der
selvfølgelig er smag og behag og forskellige behov osv, men man kan vel
alligevel komme med et objektivt bud. Forhandleren sagde, at Motorola havde
de samme funktioner stort set som Nokia. Mit problem er, at jeg har haft en
Motorola Startac (lille sort telefon der skal klappes op). Og den var ikke
ligefrem noget at råbe hurra for. Den ringeste telefon mine venner nogen
sinde har set. Også kvalitetsmæssigt. Derfor er jeg bekymret for Motorolaen,
som forhandleren faktisk anbefalede. Motorola skulle være kommet godt frem
med kvaliteten sagde han.

Fra : Vint

Dato : 30-07-02 21:58

> En sidste hjælp jeg gerne vil ha er en vurdering af flg. 2 telefoner.
>
> - Nokia 3310
>
> - Motorola Talkabout 191

Jeg tror aldrig man går galt med en Nokia.