Software til 6310i
Fra : Henrik

Dato : 27-07-02 16:22

Hej NG !

Er der nogle der oigger inde med software CDén til en Nokia 6310i ?
Min søn var lidt hård ved min

mvh Henrik

Fra : JMo.

Dato : 27-07-02 16:29

On Sat, 27 Jul 2002 17:22:24 +0200, "Henrik" <hwd@mail.tele.dk> wrote:

>Er der nogle der oigger inde med software CDén til en Nokia 6310i ?

Hvis det er PC Suite du savner, kan den hentes på
http://www.nokia.com/phones/productsupport/6310/downloads.html

Fra : JMo.

Dato : 27-07-02 16:37

On Sat, 27 Jul 2002 15:29:11 GMT, ns-sf_001@mohr.cx (JMo.) wrote:

>http://www.nokia.com/phones/productsupport/6310/downloads.html

Og det er jo selvfølgelig noget sludder, for 6310i bruger 4.81 og ikke
4.5a, så det rigtige link er:

http://www.nokia.com/phones/productsupport/6310i/downloads.html

Fra : Henrik

Dato : 27-07-02 18:10

Jeg takker mange gange.
Skal jeg bare bruge et data kabel ?

mvh Henrik

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 28-07-02 01:27

--
BlueTooth, IR eller DLR-3 data-kabel! (og 6310i er ret kræsen med
data-kabel, T. Hansens virker ikke!)

Fra : Henrik

Dato : 28-07-02 08:26

Hej.
Der har jeg været heldig så, for jeg købte engang et datakabel til min 7110
og det var sørme det rigtige

mvh Henrik

Fra : JMo.

Dato : 28-07-02 09:37

On Sun, 28 Jul 2002 02:26:33 +0200, "Søren Ribergård Møller"
<some@ware.dk> wrote:

>BlueTooth, IR eller DLR-3 data-kabel! (og 6310i er ret kræsen med
>data-kabel, T. Hansens virker ikke!)

DLR-3P - P'et er vigtigt - jeg formoder at det er derfor T Hansens
ikke virker, da det nok kun er DLR-3 kompatibelt.

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 29-07-02 01:30

JMo. wrote:
:: On Sun, 28 Jul 2002 02:26:33 +0200, "Søren Ribergård Møller"
:: <some@ware.dk> wrote:
::
[...]
Jahh, men de skriver eller "så smuk" i deres katalog at det er viker sammen
med 6310 - men det gør det ikke!

Fra : JMo.

Dato : 29-07-02 19:22

On Mon, 29 Jul 2002 02:29:45 +0200, "Søren Ribergård Møller"
<some@ware.dk> wrote:

>Jahh, men de skriver eller "så smuk" i deres katalog at det er viker sammen
>med 6310 - men det gør det ikke!

Stod det der før du købte dit kabel, eller først efter?? Eller sagt på
en anden måde, måske er selve kablet skiftet ud til et DLR-3P
kompatibelt, men de har beholdt det gamle varenummer?

For hvis du har købt et datakabel til 6310, og det ikke virker til
6310, så er det jo bare med at få dem til at bytte det...