Fax og isdn
Fra : Lars Arvø

Dato : 28-07-02 10:05

Hej med jer.
Er der nogen der ved om jeg kan sende og modtage fax på en isdn linie, og
hvis der er, hvordan.
mvh Lars

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-07-02 10:10

"Lars Arvø" <lars@takago.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om jeg kan sende og modtage fax på en isdn linie,
og
> hvis der er, hvordan.

Du skal bare have noget udstyr der kan faxe. Sværere er det ikke

Fra : Lars Arvø

Dato : 28-07-02 13:59

Jeg har prøvet med Lasat Speed II og winfax. Det virker ikke
Lars

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-07-02 14:06

> Jeg har prøvet med Lasat Speed II og winfax. Det virker ikke

Nej, det modem kan ikke faxe.
Du kan evt sætte et analogt modem bagi

Læs lige www.makr.dk/?quote

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 28-07-02 22:26

On Sun, 28 Jul 2002 15:06:07 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>"Lars Arvø" <lars@takago.dk> skrev i en meddelelse
>
>Nej, det modem kan ikke faxe.
>Du kan evt sætte et analogt modem bagi
Det er lidt som at gå over åen efter vand.
Prøv et AVM / Fritz produkt, de kan faxe og der er SW med til
formålet.
Jeg har selv "Fritz! Xpc" og " Fritz!card PCI" og det virker, dog er
der ret mange opsætnings muligheder, så der skal leges lidt med dette
inde det virker som man ønsker.
/Hans

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-07-02 22:31

KLIP

> Jeg har selv "Fritz! Xpc" og " Fritz!card PCI" og det virker, dog er
> der ret mange opsætnings muligheder, så der skal leges lidt med dette
> inde det virker som man ønsker.

Stort set samtlige seriøse ISDN-modems (TA) har en medfølgende fax-software.

Hr. Bjørn

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-07-02 08:40

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@pFJERNDETTEost3.tele.dk> wrote in message
> Stort set samtlige seriøse ISDN-modems (TA) har en medfølgende
fax-software.

Hvilke hentyder du til?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-07-02 10:30

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvilke hentyder du til?

F.eks. disse:
http://www.rvscom.com/rvsde/index_home.php?idH=8&idU=131072&idS=1&idSp=4&PHP
SESSID=61353513f89b363a07aaf794a44379a9

Hr. Bjørn

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-07-02 11:36

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@pFJERNDETTEost3.tele.dk> wrote in message
> [...]

Prøv med Makeashorterlink

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-07-02 13:05

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Prøv med Makeashorterlink

Ok ..... du fandt dog ud af at "læse" linken....?...

Hr. Bjørn

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-07-02 16:11

> Ok ..... du fandt dog ud af at "læse" linken....?...

Nej, ikke når den ikke kan være på en linie.. Jeg gider ikke rode med det...

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-07-02 16:18

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nej, ikke når den ikke kan være på en linie.. Jeg gider ikke rode med
det...

Det er jeg da ked at af høre.

Nå .... så behøver jeg jo ikke skrive følgende link til dig:
http://www.rvscom.com

Hr. Bjørn

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-07-02 22:12

> det...
> Det er jeg da ked at af høre.

Livet er simpelthen for kort til det, specielt når makeashorterlink
eksisterer...
Den har sin faste plads som en knap i min Mozilla.

> Nå .... så behøver jeg jo ikke skrive følgende link til dig:
> http://www.rvscom.com

Takker... Jeg prøver at kigge (ikke fordi jeg skal bruge det til noget)...

Fra : Lars Arvø

Dato : 29-07-02 21:13

Hej Hans
Hvor i Danmark kan kan jeg købe et xtern Fritz modem, og hvad er prisen.
Lars

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 29-07-02 23:59

On Mon, 29 Jul 2002 22:13:15 +0200, "Lars Arvø" <lars@takago.dk>
wrote:

>Hej Hans
>Hvor i Danmark kan kan jeg købe et xtern Fritz modem, og hvad er prisen.
Prisen kender jeg ikke, men Fritz!X PC er set fra 900 til 2000 Kr.
Prøv importøren http://www.vmc.dk/
/Hans

Fra : Lars Arvø

Dato : 30-07-02 14:06

Hej Hans.
Jeg har bestilt et Fritz!X PC modem hos VMC, det kommer i morgen. Så må jeg
jo se at få det til at virke
Lars

Fra : Jörn Schwarz

Dato : 31-07-02 16:29

Hej Lars, i tyskland koster FritzX USB 2,0 --> 159€ ...det er ca. 1244 DKK !

Jørn

Fra : Lars Arvø

Dato : 31-07-02 16:48

Hej Jörn.
Jeg har fået det til samme pris ved importøren her i Danmark.
Lars