Hjælp til styrketræning
Fra : Franky

Dato : 29-07-02 08:04

jeg dyrker styrketræning derhjemme, men føler ikke jeg får ret meget ud
af det, selv om jeg har trænet i over 10 år. Derfor vil jeg gerne træne
sammen med nogen, men det skal foregå hjemme hos mig.

Jeg lider af en omvendt anoreksi-lignende sygdom som gør det svært for
mig at færdes udendørs om sommeren, og er altid tæt pakket ind i tøj
hele året. Men jeg fungere dog fuldstændig normal og hverken ryger eller
drikker.

Uden at vide det med sikkerhed, så føler jeg mig sikker på at
styrketræning kan løse en del af mine problemer, i hvertfald savner jeg
en der kan give mig det ekstra puf der skal til.

Jeg er en 36 årig fyr fra Odense.

jfgp@mail.dk

Fra : Morten Dall

Dato : 31-07-02 08:48

"Franky" wrote...
> Uden at vide det med sikkerhed, så føler jeg mig sikker på at
> styrketræning kan løse en del af mine problemer, i hvertfald savner jeg
> en der kan give mig det ekstra puf der skal til.
>
> Jeg er en 36 årig fyr fra Odense.

Jeg kan kun anbefale dig at kigge forbi www.motiononline.dk
I de tilhørende diskussionsfora er der en hel del brugere fra Odense.

Morten