GTA3 Én ting der pisser mig af...
Fra : Thomas Hjort

Dato : 29-07-02 21:47

....er at man ikke kan save lige før en mission, uden man skal helt hen til
kollegieværelset.

En ting er at man ikke kan save 'in-mission' det er fair nok. Men man burde
kunne save LIGE op til en mission.

Mvh Thomas

Fra : Suffo

Dato : 30-07-02 04:04

Hvorfor det gør bare spillet lidt mere ineressant. Så passer man måske bedre
på når farer rundt. Okay jeg vil give dig ret i at det er underligt at man
ikke kan save som man har lyst til, som man kan i næsten alle andre spil.
Men lige før en mission, Man skal jo bare save inden man kører hen og får
den næste mission.

/Suffo

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-07-02 11:38

"Suffo" <eagleman20@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men lige før en mission, Man skal jo bare save inden man kører hen og får

Ja, men det er den køretur jeg synes der sucker, specielt hvis man skal køre
den mange gange fordi missionen er vanskellig.

Mvh

Thomas

Fra : HX

Dato : 01-08-02 13:01