Diablo 2 LOD netværk
Fra : Kristian

Dato : 29-07-02 11:33

Hvis jeg nu er kommet i nightmare og ham jeg spiller med kun er i medium
hvad så, vi er heller ikke i samme act.

Fra : Jacob

Dato : 29-07-02 12:25

Hvis du creater et game i Nightmare, så kan den anden ikke joine dit game,
men så er det jo så smart, at man kan vælge mellem Normal, Nightmare og Hell
når man creater et game. Hvis du så creater i Normal kan han joine.

Det gør ikke noget, at I er i forskellige acts...

--
Mvh Jacob
www.pfu-web.dk

Fra : Devast8or

Dato : 29-07-02 14:06

Som Jacob siger kan du selv vælge hvilken difficulty du vil have når du
laver spillet. SÅ kan du bare vælge en som i begge to kan spille i. Du kan
hoppe mellem acts ved at bruge waypoints (fanebladene øverst når du har
listen over dine WPs).

Devast8or

P.S. Nightmare er den mellemste difficulty og der er ikke noget der hedder
medium. Prøv at se om I ikke er på samme difficulty.

--
Spamfilter activated

Fra : Ged

Dato : 01-08-02 01:56

>P.S. Nightmare er den mellemste difficulty og der er ikke noget der hedder
>medium. Prøv at se om I ikke er på samme difficulty.

Hvis I ikke er, skal ham, der ikke er kommet så langt, lave spillet.
Ellers er det ikke muligt for ham at gennemføre de quests, der
tillader, at I kan komme videre.