Hjælp til Cheat
Fra : T. Andersen

Dato : 29-07-02 08:24

Da jeg ikke er en haj til engelsk ville jeg blive taknemmelig hvis der var
en der kunne hjælpe mig med spillet Ports Of Call.

Jeg ville prøve en cheat kode, men jeg forstår ikke halt hvad jeg skal gøre.

Er der nogen der kan "oversætte" dette til mig:

Ports of Call

HexCheat:
---------
Look in the savegame file the names up of your ships.
Three bytes far find they the value 07, which you can
modify in 01, in order to increase the attractiveness of
the ships.

Venlige hilsener
Andreas

Fra : Mads Jensen

Dato : 29-07-02 09:10

Hej

> Look in the savegame file the names up of your ships.
> Three bytes far find they the value 07, which you can
> modify in 01, in order to increase the attractiveness of
> the ships.

Du skal kigge i noget save games, og kigge efter værdien 07, og den skal du
omdøbe til 01, og så skulle dine skibe være der.
Er resten af spillet ikke på engelsk?

/Mads

Fra : Martin_P

Dato : 29-07-02 12:56

On Mon, 29 Jul 2002 10:10:00 +0200, "Mads Jensen"
<info@disney-comics.dk> wrote:

>Hej

>Du skal kigge i noget save games, og kigge efter værdien 07, og den skal du
>omdøbe til 01, og så skulle dine skibe være der.
>Er resten af spillet ikke på engelsk?

Den 100% korrekte(Direkte oversatte) ordlyd vil være:

Kig i dine savegame(De filder du har gemt spillet) og led efter
navnene på dine skibe.
3 bytes inde find værdien 07, som du kan ændre til 01 for at få
"tiltrækningen" af skibene til at stige

Tiltrækningen tager jeg som værende den stand de er i - i.e. det
koster ikke noget at få dem op på 99%

Martin_P

Fra : Devast8or

Dato : 29-07-02 14:08

Har I ikke begge to misset at der står HexCheat? Jeg tror at filen skal
åbnes i en HexEditor.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : T. Andersen

Dato : 29-07-02 15:49

Jeg kan ikke finde nogen skibe inde i savegame, kub navnet jeg har givet
savegame filen.

Hvor kan man hente Hexeditor.?? Hvis det altså er det der skal bruges.??

Andreas

Fra : Devast8or

Dato : 29-07-02 17:21

Der findes mange hex editors, søg engang på google og du finder helt sikkert
noget. Men bemærk at jeg ikke er 100% sikker på at det er det der skal til.
Og husk at tage en backup af dit savegame først, for hvis du gør noget
forkert skal du ikke regne med at filen virker.

Devast8or

--
Spamfilter activated