UT2003 Hakker for vildt!!
Fra : Suffo

Dato : 28-07-02 23:13

Hej NG

Jeg har endelig fået hentet UT2003 BUILD 927 efter flere corrupted files. Og
så skulle det jo selvfølgelig afprøves. Min første indstilling var at det
nok tog vildt lang tid om loade og så kørte spillet bare perfekt bagefter,
ligesom UT gjorde da det først kom frem.

Men desværre blev jeg meget skuffet, når jeg står i et lille rum, kun mig
selv og kigger rundt, så kører det bare perfekt, men så snart der skal laves
noget mere hakker det vildt og bliver uspilbart. Underligt for alle andre
spil kan jeg sagtens spille uden probs.
Jeg spiller NWN i 1280x1024x32BIT High detail og det hakker slet ikke.

Nogen idéer hvad jeg kan gøre, hvis der skal mere RAM til så bare sig hvor
meget, for det skal F....... spilles det spil.

Mine specs. er:
Athlon XP 1800+ på ASUS A7V266-C
GeForce3 64 MB DDR (ASUS8200deluxe)
120 GXP 40 GB harddisk 256 MB PC2100 DDR-Ram
SB Live Player 1024 (EMU10K)
WndowsXP med WindowsBlinds ingen firewall. Men Panda Antivirus Titanium.

/Suffo

Fra : Suffo

Dato : 28-07-02 23:18

Sorry hvis jeg kom OT. Jeg havde ikke lige set der var en gruppe der hed
noget med First-person-shooter eller noget. Men hvis nogen kender svaret vil
i så ikke være så venlige at poste det. Jeg behøver ikke 30 personre der
fortæller mig hvor galt jeg gået, vi er jo kun mennesker

MVH
Suffo

Fra : Herold

Dato : 29-07-02 08:39

> [...]
> i så ikke være så venlige at poste det. Jeg behøver ikke 30 personre der
> fortæller mig hvor galt jeg gået, vi er jo kun mennesker

Du kan faktisk godt nå at "cancle" din besked.

Fra : Suffo

Dato : 29-07-02 21:44

Hvordan er det man canceler. Det har jeg ikke prøet før??

/Suffo

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-07-02 21:39

Suffo wrote:
> Hvordan er det man canceler. Det har jeg ikke prøet før??
>
> /Suffo

Lad dit indlæg være highlighted, og kig så i menuen "meddelelser".

-Sune

Fra : Simon Kamber

Dato : 31-07-02 10:37

On Mon, 29 Jul 2002 09:38:51 +0200, "Herold"
<jacob@spammerswillbeprosecutedboomtown.net> wrote:

>Du kan faktisk godt nå at "cancle" din besked.
Det skaber bare forvirring fordi mange newsservers ikke vil cancel'e.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen