OT: Ønske om fred og lækre debatter i dk.s~
Fra : John Sahl

Dato : 26-07-02 22:04

Hej alle,

Jeg skriver dette med et lille håb om at alle der skriver i
dk.snak.seksualitet vil støtte op om et forsøg på at få gruppen
tilbage på ret fod med lækre debatter om en masse on-topic
emner.

Kan vi ikke alle forsøge at holde gruppen bare lidt ren uden at
svine hinanden til og så kan vi vel tage den der fra og se hvad
der sker.

Der findes jo trods alt grupper der dækker de fleste behov og det
er jo ikke SÅ svært at sende sine indlæg til den rette gruppe.

Med håb om bedre og federe debatter hvor folk kan finde ud af at
opføre sig lidt ordentligt.

FUT: dk.snak.snik

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vind 25.000kr til at forsøde sommeren med.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-07-02 04:25

> [...]
> dk.snak.seksualitet vil støtte op om et forsøg på at få gruppen
> tilbage på ret fod med lækre debatter om en masse on-topic

Du bestemmer altså, hvad der er "lækert" og mener dig berettiget til uhæmmet
at "futte" folk?

> Kan vi ikke alle forsøge at holde gruppen bare lidt ren uden at
> svine hinanden til og så kan vi vel tage den der fra og se hvad
> der sker.

"dk.snak.seksualitet"? "Ren"? Er der tabuer vi skal overholde?

> Der findes jo trods alt grupper der dækker de fleste behov og det
> er jo ikke SÅ svært at sende sine indlæg til den rette gruppe.

Det er ikke så svært at bruge sit kill-filter!

> Med håb om bedre og federe debatter hvor folk kan finde ud af at
> opføre sig lidt ordentligt.

Kunne du ikke bare tage at slappe lidt af?

Anders Peter Johnsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-07-02 05:14

Sat, 27 Jul 2002 05:25:17 +0200, skrev "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@post.tele.dk>:

>Du bestemmer altså, hvad der er "lækert" og mener dig berettiget til uhæmmet
>at "futte" folk?

Folk bestemmer selv om de vil følge en fut eller ej, men det vil
være relevant, hvis duhavde sat på dine sidste fire - fem indlæg.

Den videre debat er off topic her.

Fut: news:dk.admin.netikette

Fra : Henning

Dato : 27-07-02 13:00

Anders Peter Johnsen <anderspj@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du bestemmer altså, hvad der er "lækert" og mener dig berettiget til
> uhæmmet at "futte" folk?

John futter ikke uhæmmet!

> "dk.snak.seksualitet"? "Ren"? Er der tabuer vi skal overholde?

Læs fundatsen, alt andet er tabu i denne gruppe også dit svar
til John!

> Det er ikke så svært at bruge sit kill-filter!

I on topic debatter er der ikke den store brug for killer filtre,
så det burde ikke være nødvendigt i en debatgruppe.

> Kunne du ikke bare tage at slappe lidt af?

I lige måde, onani skulle virke særdeles afslappende,
ellers en god gang intens sex med den udkårne

Betragt news:dk.snak.snik som en undergruppe af
denne og kom med alle jeres off-topic kommentare
der, mange af de der skriver her, læser også snak.snik
grubben

MVH
Henning

fut. news:dk.snak.snik

Fra : Peter Juhl

Dato : 27-07-02 19:17

"Henning" wrote...

> Læs fundatsen, alt andet er tabu i denne gruppe også dit svar til John!

Og derfor, i sagens natur, også dit svar til Anders.

> snak.snik grubben

Som er ?

/Peter

Fra : Henning

Dato : 28-07-02 02:47

"Peter Juhl" <peter@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Henning" wrote...

John!

> Og derfor, i sagens natur, også dit svar til Anders.

Og dit!

Henning

fut. news:dk.admin.netikette

Fra : N/A

Dato : 29-07-02 14:09

Fra : N/A

Dato : 29-07-02 14:09

Fra : N/A

Dato : 29-07-02 14:09

Fra : N/A

Dato : 29-07-02 14:09

Fra : N/A

Dato : 29-07-02 14:09

Fra : N/A

Dato : 29-07-02 14:09

Fra : N/A

Dato : 29-07-02 14:09

Fra : Peter Juhl

Dato : 29-07-02 14:09

"Henning" wrote...

> Jeg er ikke en engel, så når jeg begynder at "rydde op" i gruppen
> bliver jeg kontant i mine vejledninger, især over for dem, der kommer
> fra dk.mudderkastning og som kun er der i et forsøg på at drille
> og genere "lummergruppen" som den kaldes der.

Siger du dermed at du er forudindtaget, når du skriver vejledninger ?

Vil det dermed sige at du næsten pr. automatik vejleder skribenter, der
kommer fra DSM fordi din holdning er at de er der for at ødelægge alt ?

Vil din vejledning kunne betragtes konstruktiv og dermed et godt
eksempel, på ordentlig kommunikation, for andre i gruppen

Det ses tydeligt at du ikke kan holde din egen irritation tilbage når
det drejer sig om nogle skribenter - men er det så en god idé at
vejlede når man ikke kan "se klart" ?

Formår du at holde den venlige tone i dine indlæg og er der en generel
linie i din måde at vejlede på når du nu fungerer som fast vejleder,
ser du gennem fingre med "netmisbrug" hos nogle og ikke hos andre alene
fordi du ikke bryder dig om bestemte personer ?

FUT: dk.snak.snik (Hennings private netikette gruppe ?)

/Peter

Fra : N/A

Dato : 27-07-02 23:28

Fra : N/A

Dato : 27-07-02 23:28

Fra : N/A

Dato : 27-07-02 23:28

Fra : N/A

Dato : 27-07-02 23:28

Fra : Peter Juhl

Dato : 27-07-02 23:28

"John Sahl" wrote...

> [...]
> og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen
> og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen

Nej, det lyder mere som noget, der hører til i lummergrubben.

/Peter

Fra : Henning

Dato : 28-07-02 03:21

"Peter Juhl" <peter@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Et svar på et indlæg i dk.snak.mudderkastning?
Du optræder mere og mere utroværdig og barnlig.
Jeg dømmer troll!
Ignorer ham venligst

MVH
Henning

fut. news:dk.admin.netikette

Fra : Ejvind kruse

Dato : 28-07-02 10:29

Peter Juhl <peter@post.tele.dk> wrote:
> "John Sahl" wrote...

> Nej, det lyder mere som noget, der hører til i lummergrubben.

Lummergubben - er det så Hæn9ging ?

--
Ejvind