dk.snak.underliv - lort ej OT
Fra : Bo Warming

Dato : 26-07-02 10:27

" dk.snak.underliv "- lort er ikke OffTopic

"Underlivet er grunnen til at mennesket ikke så lett betrakter seg selv som
en gud".Nietzsche

Da man udskilte fra dk.snak en ng om sex&samliv brugtes det Foucault'ske
modeord SEKSUALITET

Det er om identitet og personlighed, der berører om man er han eller hun.

Meget om sex er om forbud - om hvad fortrænges og tabuiseres.

" I enhver mands personlighed , rager interessen for erotik op som en kæmpe
bjergtinde. Nietzsche

Hvorfor er sex så vigtig? - pga tabuer. Og tabu-brud er ædel sport.

Charme , som afgør social status, er ofte om at kunne vitse om forbud og
tabuer. At udtrykke sig smart og moderigtig om det som alle går op i.

Jeg er hundred år forud for min tid, hævdede Nietzsche , med rette.

Hvad vil udviklingen bringe i de næste århundreder? Jeg tror sexfrigørelsen
vil videreudvikles og ligesom bøsser blev acceptable, vil pædofile, der ikke
omgår forældrenes ønsker, blive acceptable.

Og jeg tror, at det vil blive forstået, at renlighed er opreklameret - og
lugt er oplysende.En forsømt sans.

Derfor forsker jeg i og eksperimenterer med bekvem og enkel afskaffelse af
lort og pis, uden træk og slip.

Der er intet ulækkert i det. Ligesom analsex og golden shower dyrkere ikke
ser deres erotiske højdepunkter som dårlig smag.

Mine dovenskabs-eksperimenter er delvis motiveret af, at jeg i over et
halvt århundrede har brugt toilet, og forandring fryder - at sidde på hug i
sin have og skide, er en fornyelse. Og gør man det på en avis, og straks
derefter flader lorten tyndt ud med en fejebakke så hele avisen er dækket,
lægger en anden avis ovenpå og maser det sammen med en kagerulle, så suger
papiret vandet væk fra lorten, så den næsten eller slet ikke lugter, selv i
maximal sommervarme. Det tar ikke meget længere end at gå ud på det lille
hus

Hver gang varierer jeg systemet lidt og bemærker hvornår der i særlig grad
kommer minimal lugt i drivhuset, hvor jeg smider det, inden det ugentligt
havner i affaldscontaineren.

Ikke specielt sexet. Ikke noget at begejstres over - men noget, der måske
fører frem til noget klogere end træk og slip, i fjern fremtid, hvis minr
artikler om det i Information, sætter et firmas nytænkning igang. (Min far
var ingeniør og opfinder - at forny og forbedre teknologi er en drøm for
mig)

Freud så personlighedsskabelse i ORALSTADE(bryst) , ANALSTADE(pottetræning)
og GENITALSTADE(sex) og tabuer fra den tid præger vaner - bl.a. spildtid
med kedsommelig, nytteløs rengøring. Og hysteri og fobi.

Selvfølgelig er det relevant, også selvom få svarer, måske fordi det er
aparte, og der skal en periode med envejskommunikation til, før nogen er
parat til dialog.

Popularitet er, om at være SMAGFULD. Det gider jeg slet ikke forsøge på.
Selve det at få klagere til at indse, at de intet gavner, er et mål - alt
hvad får klagere til at kvaje sig, så de kan blive klogere, er godt.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46