OT: Mosegaard har politianmeldt mig? (Hyst~
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-07-02 03:07

Hej i Gruppen!

Dèn her er godt nok off-topic, men I skal sgu' lige have lov at se den
engang alligevel. Jeg har inkluderet mit svar:

"Søren Mosegaard" <snow_white_foundation@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ifølge mail fra abuse@post.tele.dk i dag mener TDC, at Anders Peter
Johnsens opførsel over for undertegnede er chikane og dermed en
> politisag.
>
> Det si'r sig selv. Voldstrusler er strafbare, og Johnsen burde for længst
have været anmeldt.

Nøj....

Held og lykke, Søren!

Det bliver sgu' spændende at få en dommers ord på, hvem af os, der er mest
kriminel!

> Spørgsmålet var bare -- som hvad? Potentiel voldsmand eller aktør i en
horrorkomedie?

> På grund af hans narrative talenter valgte jeg det sidste. Så jeg
kvitterede for truslerne ved at gi' ham en rolle i det litterære
> interneteksperiment Kirsten-Sagaen.
>
> Og den har han udfyldt til 5 stjerner.
>
> Hidtil.
>
> I den senere tid har hans indsats dog lidt for ofte begrænset sig til
ytringer af typen, der snarere taxeres til 5 cifre i byretten.
> Derfor er en anmeldelse nu på vej. Til politiet.

Scare me.

Ikke engang TDC gider at tage dig alvorligt. Men de har ellers givet mig
samme råd om politianmeldelse.

DIT problem er at du skal godtgøre en REEL, FYSISK og GENTAGEN trussel.
Hvilket bare ikke findes.

Jeg kunne dengang i min brandert muligvis godt have lyst til at danse
riverdance på dit fjæs, men har siden trukket min "trussel" tilbage.

Jeg har aldrig opsøgt dig personligt (andet end ved en del undskyldende
e-mails i forbindelse med at jeg rent faktisk læste din bog) og NU, et halvt
år efter, vil du have mig straffet for trusler?

Fuck af, din nar! Noget lignende håber jeg at en dommer kan fortælle dig.

Politiet i Odense, som sikkert også læser Fyens Stiftstidende har sjovt nok
ENDNU ikke reageret.

> Smagsprøver på Johnsens vid:
>
> "en fyr som Mosegaard har jeg lyst til at tage i en barfight [...] han
fortjener IMHO en dummeflad. Eller regulære tæsk."
> 1. marts 2002,
http://www.magazine.dk/Nyheder/dispcomm.asp?NyhedsID=2882&ComID=21

Dèn HAR jeg ligesom allerede forklaret årsagerne til? Du er sådan set den
ledeste Usenetspammer, jeg nogensinde er stødt på, krænker min tro,
overtræder §266b utallige gange og hævder endda at jeg er eet af dine
aliaser?

Og du mener at det er bedre at hænge en mand ud for delagtighed i
selvmord/mord, du for det første selv har opfundet og for det andet skriver
æreskrænkende pseudoartikler på internettet om?

Dèt bliver eddermageme spændende!

> Og:
>
> "så vil jeg råde dig til at stoppe dine

> nyhedsmeddelelse:3c8cb3b2$0$34017$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Og dèt er sådan set rimelig ærlig selvironi imod dine "frygtelige"
beskyldninger om "voldstrusler".

Jeg tror sådan set at vi har nok på hinanden. Men okay, du er jo en
publicityluder, ikke?

> Samt sprogets dyreste gloser, "led psykopat", "narrøv", "skiderik",
"idiot":

> nyhedsmeddelelse:3c80cbbb$0$10810$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
> nyhedsmeddelelse:3c8590b9$0$22495$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
> nyhedsmeddelelse:3c8187c7$0$46135$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
> nyhedsmeddelelse:3d3d081e$0$80823$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Du implicerer mig i dine selvopfundne kriminalhistorier og jeg nøjes pænt
med at kalde dig skældsord.

Politianmeld mig ENDELIG.

> Med venlig hilsen
> Søren Mosegaard
> forfatter, formand for Snow White Foundation
> http://www.geocities.com/snow_white_foundation/
> Kirsten-Sagaen:
> http://www.genstart.dk/blogpic/anderspeter.html
> http://www.genstart.dk/blogpic/kvindedoed.htm
> http://www.genstart.dk/blogpic/emagartikel.htm
>
> P.S. Jeg forstår godt forvirringen omkring Kirsten-Sagaen, men I kan snart
læse mere om projektet i en ny bog om storytelling på
> internettet. Bogen, der er skrevet af forfatterne til den roste
skrivgodt.dk, udkommer efter skolernes sommerferie.

Du KAN jo lissom ikke lave en toer til "Uhyret...", vel?

> Og der er mere på vej.

Mere spam?

Eller gør du et nyt forsøg på at nedlægge Kristendommen?

Held og lykke!

(Flippin' ya the bird!)

--
Anders Peter Johnsen.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 27-07-02 06:01

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> mælte sligt:

>Hej i Gruppen!

Hej Anders,

Godt, lad os endelig høre mere om Mosegaard og hans idioti. Det har vi jo
aldrig bedt om at blive fri for.

Ok, nu har han så politianmeldt dig. Hvad den idiot dog ikke finder på. Måske
man for længst burde have overvejet at *LADE VÆRE MED AT BESVARE HANS INDLÆG*?
Men hver sin fornøjelse.

>Dèn HAR jeg ligesom allerede forklaret årsagerne til?

Apropos dine ytringer andetsteds kunne det da tænkes, at du generelt stod dig
bedre ved ikke at ty til sådanne trusler, når du bliver ophidset?

>Du er sådan set den ledeste Usenetspammer, jeg nogensinde er stødt på, krænker
>min tro, overtræder §266b utallige gange og hævder endda at jeg er eet af dine
>aliaser?

Ja, Mosegaard er en idiot og sikkert også lovbryder. Det er selvsagt årsag nok
til, at du bør gøre ham kunsten efter.

>Mere spam?

Flere indlæg på dk.livssyn.kristendom om din personlige fejde med Mosegaard?

>(Flippin' ya the bird!)

Ja, det er den stilfulde måde at vise sin overlegenhed på.

Hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"When are people going to learn? - Democracy doesn't work!"
- Homer J. Simpson