NY GRUPPE: dk.sport.kampsport
Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 15-02-01 22:59

Hermed annonceres styregruppens godkendelse af nedenstående gruppe.
Tele Danmark Internet vil blive anmodet om at oprette gruppen snarest
muligt.

1. Gruppenavn:
dk.sport.kampsport

2. Beskrivelse:
div. kampsport som karate, aikido, judo, taekwondo osv.

3. Fundats:
Formålet med gruppen er at få et sted hvor vi, som er interesserede i
div. former for kampsport / kampkunst kan skrive sammen om alt som
berører kampsport / kampkunst.
Det kan være info om konkurrencer, resultater, stævner, bredde,
træning, o.s.v. Gruppen kan også indeholde diskussioner om div.
traditioner, træningsmetoder, kampvåben og alle de forskellige
kampkunstformer med div. stilarter.
Desuden info om de forskellige klubber som findes i Danmark, hvor man
finder dem og hvornår de træner o.s.v.
Med andre ord, et sted hvor vi kan snakke sammen om alt muligt inden
for kampsport / kampkunst.

4. Begrundelse:
Gruppen ønskes oprettet fordi jeg ikke har kunne finde nogen gruppe
overhovedet som omhandler dette emne på dansk. Jeg har fundet flere på
engelsk og en enkelt på norsk. Jeg har snakket med nogle inden for
karatemiljøet, og alle er enige om at det er en god ide, netop fordi
den skal omhandle alle former for kampsport på dansk.

Eksisterende trafik:
no.sport.kampkunst alt.martial-arts.kempo/karate/kendo/kung-fu o.s.v.

Forslag til navne:
alt.dk.sport.kampsport
dk.sport.kampsport
eller lignende

5. Moderering:
Nej.

6. Forslagsstiller:
Brian Mathiassen <bsiw@post12.tele.dk>

Denne annoncering er underskrevet med min egen personlige PGP nøgle,
som kan findes på alle nøgle-servere i verden (fx. www.pgp.dk).

Alt, der er officielt fra styregruppen, underskrives med det
pågældende medlems personlige nøgle, eller gruppens fælles nøgle. Alt
der ikke er PGP underskrevet, kan betragtes som personlige holdninger.

Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen
http://www.isa.dknet.dk/~sej/