HVDNDV
Fra : Peter Jensen

Dato : 28-07-02 14:19

Jeg leder efter den melodi, der blev brugt i programmet "Hvornår var det nu
det var" sendt på DR, men kan ikke huske, hvilken det var?
Er der nogen, der kan lede mig på sporet?

På forhånd tak
/Peter

FUT: dk.medier.tv

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-07-02 18:42

Peter Jensen <p.horn@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:LdS09.45$fs3.956@news.get2net.dk...
> Jeg leder efter den melodi, der blev brugt i programmet "Hvornår var det
nu
> det var" sendt på DR, men kan ikke huske, hvilken det var?
> Er der nogen, der kan lede mig på sporet?

_________

Du skal nok prøve dk.medier.radio eller dk.medier.tv alt efter om det er
kendingsmelodien til radioserien eller tv-serien.

Hilsen Åge

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 28-07-02 21:55

> nu

Kontakt lytter og seerkontakten på Danmarks Radio, der er åbent på alle dage
mellem 10:00 og 22:00. (telefon : 35 20 35 20). Dog er det en fordel at
ringe på hverdage mellem 10:00 og 14:00 da du så kan tale med den afdeling
der har produceret programrækken.

Se evt. mere her : http://www.dr.dk/generelt/omdr/kontakt/lsk/index.htm

venlig hilsen

Henrik Fuglesang