Shaolin Soccer?
Fra : F-P

Dato : 28-07-02 16:05

Kan subj. købes i DK? I så fald hvor?

Mvh Peter

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 28-07-02 16:57

www.laserdisken.dk

Har ikke købt den via net, men nede i butikken, så den kan da snildt skaffes
omend andet.

VH
Peter

Fra : Peter Larsen

Dato : 28-07-02 17:16

"F-P" <Fedepede@tdcadsl.dk> wrote in message
> Kan subj. købes i DK? I så fald hvor?
>
> Mvh Peter

Hejsa

Du kan købe den på www.dddhouse.com til næsten den halve pris af
hvad den bliver solgt til i danmark.

Hilsen

Peter

Fra : F-P

Dato : 28-07-02 17:36

> Hejsa
>
> Du kan købe den på www.dddhouse.com til næsten den halve pris af
> hvad den bliver solgt til i danmark.

Hvis jeg køber den der, bliver det i alt 110 HK$

Hvor meget er det i danske penge?

Mvh Peter

Fra : Peter Larsen

Dato : 28-07-02 18:01

> Hvis jeg køber den der, bliver det i alt 110 HK$
>
> Hvor meget er det i danske penge?
>
> Mvh Peter

Omkring 100 kr sidst jeg checkede. Ikke halv pris, men stadig billigere.

Havde glemt at regne med porto :)

Hilsen

Peter

Fra : rhexis

Dato : 28-07-02 20:02

"F-P" <Fedepede@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvis jeg køber den der, bliver det i alt 110 HK$
>
> Hvor meget er det i danske penge?

Ifølge xe.com/ucc er det lig med 106,255 kr.

--
rhexis

ding ding.,

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-02 17:29

>Kan subj. købes i DK? I så fald hvor?

Jeg ved godt det ikke er i Danmark, men hvis andre skulle være
interessede, så... her koster den kun omkring kr. 130,- inkl. fragt og
told/moms.

DDDHouse, Shaolin Soccer
<http://www.dddhouse.com/cgi-local/product.cgi?product_id=1705&category_id=29>

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Ole Kofoed

Dato : 28-07-02 18:04

<Claus Nielsen> skrev i en meddelelse

> Jeg ved godt det ikke er i Danmark, men hvis andre skulle være
> interessede, så... her koster den kun omkring kr. 130,- inkl. fragt og
> [...]

Den ligger og svæver lige under bagatelgrænsen på 80 kr. hvor der ikke
skal ikke betales told/moms (toldkursen for august er 96,16). Så hvis
der ikke kommer kraftige kursudsving skulle det med porto blive omkring
de 110 kroner.

Men det er næsten ikke besværet værd, http://www.asian-movies.dk/shop/
har den til 120 kr. incl. porto.

Mvh.

Ole

Fra : F-P

Dato : 28-07-02 18:22

> Men det er næsten ikke besværet værd, http://www.asian-movies.dk/shop/
> har den til 120 kr. incl. porto.

Hvad region er det egentlig?... jeg synes ik helt jeg kan se det nogen
steder....

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-02 18:35

>Hvad region er det egentlig?... jeg synes ik helt jeg kan se det nogen
>steder....

"Shaolin Soccer" en region 0 udgivelse. Burde altså kunne afspilles i
alle afspillere.

Mvh, Claus

Fra : F-P

Dato : 29-07-02 08:52

> "Shaolin Soccer" en region 0 udgivelse. Burde altså kunne afspilles i
> alle afspillere.

Ok. Dejligt nok! Den er godt nok med engelske undertekster, ik? Mine
asiasiske sprog kundskaber er ikke helt "up to date"!

Mvh Peter

Fra : John Hinge

Dato : 29-07-02 12:02

On 29 jul 2002 F-P was heard to say:

> Ok. Dejligt nok! Den er godt nok med engelske undertekster,
> ik? Mine asiasiske sprog kundskaber er ikke helt "up to date"!

Den er skam med Engrish subtitles..
Nogengange er underteksten nok til at man ligger flad af grin,
det virker som om den er oversat ved hjælp af Babelfish, men
jeg kan heller ikke hverken Canton eller Mandarin kinesisk,
så jeg kan ikke afgøre om det er tilfældet.
Men det er en stor stor film på sådan en ganske anderledes måde,
noget af det sjoveste jeg har set i 'sports film'

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-02 18:36

> http://www.asian-movies.dk/shop/

Mmm, endnu en site til min bookmarkliste. Takker! ;)

Mvh, Claus